G City: znane marki wracają do Atrium Kasztanowa

W Atrium Kasztanowa trwa sezon powrotów. Po przerwie spowodowanej remontem ponownie otwarty został lokal KFC, a kilka dni wcześniej, do swojego dawnego miejsca wrócił salon Quiosque.
G City jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
30 kwietniaw Atrium Kasztanowa swoje drzwi ponownie otworzyła restauracja KFC. Po odświeżeniu lokalu, marka wraca z dobrze znanym menu opartym na daniach z kurczaka, cieszącym się niesłabnącą popularnością wśród mieszkańców regionu. Obecność KFC w centrum to nie tylko kulinarna oferta, ale również gwarancja stałego zainteresowania klientów, którzy doceniają komfortową lokalizację i znaną jakość.
24 kwietnia do Atrium Kasztanowa powróciła także marka Quiosque. Po krótkiej nieobecności salon odzieżowy znów działa w swoim wcześniejszym lokalu naprzeciwko drogerii Hebe. Quiosque to jedna z największych polskich marek modowych z niemal 30-letnim doświadczeniem, oferująca elegancką odzież i dodatki dla kobiet. W salonie dostępne są stylizacje na każdą okazję – do pracy, na co dzień i na wyjątkowe wyjścia. Bogata oferta fasonów, kolorów i wzorów, a także torebki marki Nobu, dopełniają całość modowej propozycji.
W kwietniu do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączyły także nowe marki. Zahir Kebab, otwarty na początku miesiąca w strefie foodcourt na pierwszym piętrze, to długo oczekiwana opcja gastronomiczna. Lokal o powierzchni 98 mkw. oferuje dania inspirowane kuchnią Bliskiego Wschodu – kebaby i falafele w różnych wariantach, świeże sałatki i dodatki – które już zyskały grono stałych klientów.
Z kolei salon Verona, który zadebiutował w centrum kilka dni przed Zahirem, to propozycja dla miłośników wysokiej jakości biżuterii. Marka oferuje eleganckie kolekcje ze złota i srebra, idealne zarówno na co dzień, jak i jako prezent na wyjątkowe okazje. Jej obecność w Atrium Kasztanowa odpowiada na rosnące zainteresowanie produktami z segmentu premium.
„Z radością obserwujemy, jak Atrium Kasztanowa umacnia swoją pozycję na mapie handlowej Piły. Powroty tak rozpoznawalnych marek jak KFC i Quiosque oraz pojawienie się Zahira i Verony potwierdzają, że nasze centrum pozostaje atrakcyjnym miejscem zarówno dla klientów, jak i dla partnerów biznesowych” – Marta Borsukiewicz, Dyrektor Centrum Atrium Kasztanowa.
Atrium Kasztanowa ma 60. najemców
Atrium Kasztanowa to nowoczesne centrum handlowe o powierzchni ponad 12 tys. mkw. Dzięki zróżnicowanej ofercie usługowej, obiekt należy do ulubionych miejsc zakupów oraz spotkań mieszkańców Piły. Na terenie Atrium Kasztanowa znajduje się 60 sklepów i lokali reprezentujących różne branże – m.in. spożywczą, kosmetyczną, gastronomiczną, jubilerską, modową, multimedialną, a także wiele punktów usługowych i dodatkowych udogodnień.
Wśród głównych najemców centrum, znajduje się jak dotąd jedyne w mieście kino Helios oraz wiele sklepów: JYSK, Dealz, Empik, H&M, CCC, Hebe, Pepco, Sephora, 50 Style, Monnari, Big Star, Wojas, Apart, Esotiq, Pawo, a także elektromarket Media Expert, Żabka i KFC.
Do dyspozycji klientów Atrium Kasztanowa jest 355 bezpłatnych miejsc parkingowych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter