Kamalion ma już 28 sklepów na rynku polskim

Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 12 maja otworzyła nową punkt w Centrum Handlowym Factory Ursus. Jest to 28. lokalizacja marki w Polsce. Wyspa znajduje się między salonami adidas i Asics.

Sklep Kamalion w Faktory Ursus jest kolejną lokalizacją marki w Warszawie.

Kamalion to marka z Hiszpanii, która oferuje szeroki katalog akcesoriów i najnowszej technologii: słuchawki bezprzewodowe, podstawki, pierścienie świetlne, szkło hartowane, ochraniacze na aparaty i wiele innych, kompatybilnych z ponad 600 modelami telefonów. Marka troszczy się o bieżące potrzeby klientów, ale też przewiduje i łatwo dostosowuje się do aktualnych trendów.

Tworzy własne kolekcje, analizuje nowe kierunki, style, uważnie śledzi to, co dzieje się na arenie międzynarodowej. Jej głównym celem jest zapewnienie najlepszych produktów oraz poszukiwanie spójności między stylem, nowością, a także materiałami odpowiedniej jakości. Koncept produktów Kamalion opiera się na trzech filarach: moda, elegancja i oryginalność.

W ofercie marki Kamalion znajduje się szeroka gama akcesoriów, które nie tylko chronią sprzęt, ale także dają możliwość pokazania swojego stylu. Jej produkty są kompatybilne z ponad 600 modelami telefonów, obejmującymi popularne marki, takie jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo i Huawei.

Kamalion to również oficjalne licencjonowane wzory, dzięki nawiązanej przez firmę współpracy z najbardziej znanymi markami na świecie, takimi jak: Disney, Marvel czy Barbie.

„Nie spoczywamy na laurach. Rok 2025 to czas nowych wyzwań, nowych miast i nowych możliwości. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci dostarczając nie tylko produkty, ale również doświadczenia, które budują lojalność i przyjemność z zakupów” – mówił Łukasz Kurzawa, prezes zarządu Kamalion w Polsce

Z hiszpańskimi korzeniami

La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma szybko zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera.

Obecnie jej główna siedziba znajduje się w Madrycie. W 2019 roku grupa La Casa de las Carcasas zaczynała z 150 sklepami, a dzisiaj  działa w 10 krajach, prowadząc ok. 800 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii, ale marka Kamalion obecna jest również w Portugalii, Włoszech, Francji, Meksyku, Polsce, Rumunii, Chile, Kolumbii oraz Czechach.

Otwarcia kolejnych sklepów w Polsce to strategiczny krok w globalnej ekspansji firmy. To również naturalny krok do budowania pozycji lidera w branży akcesoriów technologicznych w tej części Europy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz