EPP: najemca fashion w Glaxy w nowej odsłonie

Centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Salon MEDICINE wrócił w nowej odsłonie. Klienci znajdą go na poziomie 1.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Salon MEDICINE po modernizacji jest większy, przestronniejszy i jeszcze bardziej inspirujący. Medicine tworzą polscy projektanci, a do współpracy często zapraszani są znani artyści, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.

Marka tworzy ubrania dla tych, którzy posiadają własny styl wpisujący się w światowe trendy, ale jednak oryginalny. Są otwarci na nowości, poszukują wygodnych, casualowych, miejskich ubrań, które można nosić do pracy i w weekendy. Doceniają rzeczy estetyczne i dobrej jakości.

To, co wyróżnia Medicine to przede wszystkim bardzo ciekawe wzornictwo oraz limitowane serie przygotowane przez utalentowanych twórców.

Z około 190. sklepami

Galaxy to najpopularniejsze i największe miejsce zakupów oraz rozrywki w województwie zachodniopomorskim. Położone przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych Szczecina, stanowi część ścisłego centrum miasta. To także miejsce regionalnych debiutów wielu marek np.: HalfPrice, eobuwie.pl, Modivo, Peek & Cloppenburg, Tezenis, Tommy Hilfiger, Rituals Cosmetics, Skechers, Etam, CHANGE Lingerie, Popeyes czy Pasibus.

Na powierzchni 56 400 mkw. znajduje się około 190 sklepów, w tym m.in. supermarket Auchan oraz salony H&M, Reserved, CCC, Mango, MOHITO, Cropp, House, GUESS, APART, Pandora, TOUS, W.KRUK, perfumeria Douglas, Hebe, Rossmann, a także punkty iSpot, Empik, Smyk czy Vision Express. Klienci mają też dostęp do najnowocześniejszego w regionie Multikina, kręgielni MK Bowling oraz przestrzeni fitness w klubie Zdrofit.

Od stycznia 2020 roku w Galaxy działa FOODPORT, czyli nowa przestrzeń gastronomiczna typu food hall inspirowana Szczecinem i nawiązująca do kultowych miejsc w mieście. Znajdziemy tu szeroką ofertę kuchni świata, m.in.: Popeyes, Kuchnia Marché, Pasibus, Burger King, McDonald’s, KFC, SUBWAY, Salad Story, India Wok, Pizza Hut czy Happy Bubble.

EPP ma w portfelu 28 obiektów handlowych

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz