Od 27 do 29 czerwca CH Promenada zaprasza na wyjątkowy piknik foodtruckowy, który będzie idealnym sposobem na rozpoczęcie wakacji – z pysznym jedzeniem, atrakcjami dla najmłodszych i beztroską atmosferą letniego relaksu.
Od piątkowego południa aż do niedzielnego wieczoru odwiedzający piknik będą mogli zasmakować potraw z niemal każdego zakątka świata. W strefie foodtrucków pojawi się kilkanaście mobilnych kuchni serwujących autentyczne i kreatywne dania uliczne – od klasycznych burgerów w wersji „smash”, przez chrupiące frytki belgijskie z autorskimi sosami, po soczyste gruzińskie szaszłyki z grilla. Miłośnicy kuchni azjatyckiej skuszą się na makaron z woka, bułeczki bao lub pierożki, a wielbiciele kuchni śródziemnomorskiej – na pitę z dodatkami inspirowanymi Grecją. Nie zabraknie także zapiekanek na własnym pieczywie, kraftowych hot dogów i aromatycznych dań meksykańskich. Na deser – bąbelkowe gofry z lodami, czekoladowe churrosy, świeże owoce w czekoladzie oraz inne słodkości, które przypadną do gustu nie tylko najmłodszym.
Dzieci będą mogły wyszaleć się na dmuchańcu – bezpiecznej i kolorowej strefie skakania i śmiechu. Od piątku do niedzieli będzie działać strefa animacji dla dzieci, w której animatorzy zadbają o twórczą i pełną radości atmosferę. Malowanie buziek, brokatowe tatuaże, a także darmowa wata cukrowa na pewno wywołają uśmiech na każdej małej buzi.
W niedzielę 29 czerwca na uczestników wydarzenia czeka wyjątkowa niespodzianka – „Eksplozja Kolorów” – zielony teren przy Promenadzie rozbłyśnie wszystkimi barwami tęczy. Kolorowe proszki, energetyczna muzyka i radosna atmosfera sprawią, że ten dzień na długo zostanie w pamięci uczestników. To propozycja dla wszystkich – dzieci, młodzieży i dorosłych – którzy chcą przywitać wakacje z przytupem i… kolorem.
Modowa wizytówka prawobrzeżnej części Warszawy
CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium.
W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
G City ma portfolio 13 obiektów
G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 13 nieruchomości (w tym trzy nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 358,000 mkw.