Park Handlowy Karuzela Lubliniec przygotowuje się do dużej rozbudowy, która znacząco wzmocni jego ofertę handlową w regionie. Do istniejących 8 500 mkw., zostanie dobudowanych kolejne 7 000 mkw. Nowa część kompleksu pomieści takie marki jak HalfPrice, Worldbox, Meble Bodzio, a także klub fitness Xtreme.
Otwarcie rozbudowanej Karuzeli zaplanowane jest na III/IV kwartał 2026 roku. Dzięki tej inwestycji mieszkańcy Lublińca i okolic zyskają jeszcze szerszy dostęp do różnorodnej oferty.
Wraz z nową przestrzenią handlową powstanie również dodatkowe 240 miejsc parkingowych.
Rozbudowa Parku Handlowego Karuzela Lubliniec do 15 500 mkw. to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oczekujących jeszcze większej oferty oraz intensywne plany rozwojowe czołowych polskich marek. Inwestycja umacnia pozycję Karuzeli jako kluczowego punktu zakupowego w regionie.
Do tej pory klienci mają do swojej dyspozycji ofertę popularnych marek jak.: McDonald’s, Jysk, Biedronka, Tedi, CCC, Rossmann, Pepco, Sinsay, KiK, RTV Euro AGD, Martes Sport czy Kakadu Zoo.
Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu convience o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane sześć lat temu przez Karuzela Holding i belgijski fundusz zarządzany przez REIM Mitiska. Poprzez swoje biura w Warszawie (www.retailconcept.pl) i Poznaniu (www.jbdevelopment.pl) realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20 tys.- 60 tys. mieszkańców.
W ostatnim czasie Karuzela Holding ruszyła z nowym programem wspierający lokalny biznes w postaci inicjatywy budowy wolnostojących pawilonów i stoisk dla lokalnych handlowców i producentów.
„W punktach które są lokalizowane na parkingach i w częściach wspólnych znajdujemy miejsce dla handlowców i rolników którzy sprzedają swoje produkty zaczynając od hot dogów poprzez produkty rolne po artykuły rzemieślnicze. Chcemy, żeby Karuzela była częścią społeczności – nie tylko przez ofertę handlową, ale przede wszystkim przez realne działania wspierające lokalną tożsamość” – mówi przedstawiciel Karuzela Holding Sonia Cupiał.
Ponadto, w ramach nowego programu, przestrzenie zewnętrzne Karuzeli będą jeszcze bardziej otwarte na inicjatywy społeczne. Dzięki temu, Karuzela staje się nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spotkań i integracji mieszkańców.
„Zależy nam aby klienci mieli szansę kupić produkty lub skorzystać z usług tych firm i dostawców których znają z lokalnego rynku ” – dodaje Sonia Cupiał.
Nowy program Karuzeli to krok w stronę budowania trwałych więzi – między biznesem a społecznością, między tradycją a nowoczesnością.