Popeyes wchodzi do Krakowa i zapowiada kolejne otwarcia w Warszawie i we Wrocławiu

Popeyes wchodzi do stolicy Małopolski. Marka znana z soczystego kurczaka w chrupiącej panierce – już niebawem otworzy swoją pierwszą restaurację w Krakowie. To jednak nie koniec niespodzianek – sieć zapowiada kolejne otwarcia w Warszawie i we Wrocławiu.

Miłośnicy wyrazistych smaków i amerykańskiej kuchni już niedługo będą mogli odwiedzić pierwszy lokal Popeyes w Krakowie. Nowa restauracja powstaje w centrum handlowym Bonarka. Będzie to druga restauracja w województwie, po otwartym w grudniu ubiegłego roku lokalu typu Drive-Thru w podkrakowskich Mogilanach. To właśnie tu już wkrótce na stołach zagości charakterystyczny, świeży i ręcznie panierowany kurczak, aromatyczne przyprawy i wyjątkowa atmosfera prosto z Nowego Orleanu.

Wybór Krakowa nie był przypadkowy. To drugie największe miasto w Polsce, dynamicznie rozwijający się ośrodek akademicki, turystyczny i biznesowy. Jego różnorodna i otwarta na nowe doświadczenia społeczność, a także miliony odwiedzających co roku turystów, sprawiają, że miasto stanowi idealne środowisko do budowania silnej obecności marki. Obecność Popeyes w Krakowie to ważny krok w długofalowej strategii rozwoju sieci w Polsce.

„W naszych mediach społecznościowych jest kilka pytań, które powtarzają się najczęściej i jednym z nich jest: „Kiedy Popeyes w Krakowie?”. Zatem możemy powiedzieć – już niedługo! – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce. – Kraków to wyjątkowe miasto – otwarte na nowe trendy i pełne kulinarnej różnorodności. Wierzymy, że nasza oferta doskonale wpisze się w jego atmosferę. Dziś mamy 17. restauracji w Polsce. Ta najbliższa perspektywa da nam dokładnie 21 lokali, z przymrużeniem oka mówimy, że uzyskamy wtedy “amerykańską pełnoletniość” – dodaje.

Otwarcie restauracji w Krakowie to element szerszej ekspansji Popeyes w Polsce. Marka rozwija się, a kolejne lokalizacje są już w przygotowaniu. W najbliższym czasie nowe restauracje pojawią się także w Warszawie: w Galerii Mokotów oraz w Arkadii, a także we Wrocławiu, w centrum handlowym Wroclavia. Choć dokładne daty otwarć nie zostały jeszcze ogłoszone, już teraz wiadomo, że sieć nie zwalnia tempa.

Na rynku ponad 50 lat

Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej paniercePolska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru. Marka od startu w naszym kraju, w 2023 roku, zdążyła już zdobyć rzesze fanów, a każde otwarcie przyciąga długie kolejki.

Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która w grudniu 2024 roku świętowała otwarcie swojej 100 restauracji, właśnie w Polsce. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz