Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję na rynku i debiutuje w Trójmieście

Sieć Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję na rynku polskim i wkroczyła do Trójmiasta. Otworzyła tam dwie kawiarnie. Pierwsza z lokalizacji znajduje się w Gdańsku w intensywnie rozwijającej się części kompleksu „Hossa Garnizon” przy ul. A. Słonimskiego 8. Kolejną kawiarnię siec otworzyła w Gdyni. Jest ona dwupiętrowa i mieści się przy ul. Władysława IV 40.

Obie lokalizacje zostały starannie wybrane, aby stworzyć miejsca spotkań, pracy i odpoczynku, które staną się integralną częścią miejskiego krajobrazu.

Lokal na Garnizonie w Gdańsku to miejsce, które naturalnie wpisuje się w charakter nowoczesnej, tętniącej życiem dzielnicy.

Dwupiętrowa kawiarnia w Gdyni posiada ogródek i widok na tętniące życiem miasto oraz budynek Waterfront. Od ORP Błyskawica i Akwarium Gdyńskiego dzieli ja zaledwie kilkunastominutowy spacer.

W kawiarni nie zabrakło odniesień do historii i klimatu okolicy, ale są także stałe elementy charakteryzujące naszą markę: biblioteczka, drewno, naturalny kamień oraz przytulne i wygodne sofy i fotele.

„Debiut w Trójmieście to dla nas niezwykle ważny moment, pełen ekscytacji i oczekiwań. Chcemy, aby mieszkańcy regionu przekonali się, że Green Caffè Nero to przestrzeń do spotkań, pracy i relaksu, gdzie doskonała kawa jest zawsze w centrum uwagi” – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.

„To krok, który podkreśla nasze ambicje w umacnianiu pozycji na polskim rynku. Gdańsk i Gdynia, jako ważne metropolie, stanowią naturalny kierunek ekspansji. Na tym jednak nie poprzestaniemy – kolejne otwarcia w Trójmieście, jak i w nowych miastach, są już na horyzoncie” – dodaje.

Jakość i rozwój jako kluczowe cele Green Caffè Nero

Filozofia Green Caffè Nero opiera się na tworzeniu przytulnych i komfortowych przestrzeni, gdzie jakość idzie w parze z unikalną atmosferą, by naturalnie wkomponować się w lokalne środowisko i stać się jego częścią. Dla marki kluczowy jest też własny zakład produkcyjny, który stanowi gwarancję wysokiej jakości oferty, niezależnie od lokalizacji kawiarni w Polsce.

„Konsekwentnie stawiamy na dbałość o detale, wpisanie się w tkankę miejską, charakterystyczną dla danej okolicy i utrzymywanie najwyższych standardów, niezależnie od skali naszej działalności. Nasz centralny zakład produkcyjny jest gwarantem, że każdy klient, od Wrocławia po Gdańsk czy Gdynię, otrzyma tę samą świeżość i jakość, która jest wizytówką Green Caffè Nero” – dodaje Dorota Pomacho-Pątkiewicz.

„Debiut w Trójmieście to dla nas niezwykle ważny moment, pełen ekscytacji i oczekiwań. Chcemy, aby mieszkańcy regionu przekonali się, że Green Caffè Nero to przestrzeń do spotkań, pracy i relaksu, gdzie doskonała kawa jest zawsze w centrum uwagi” – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.

„To krok, który podkreśla nasze ambicje w umacnianiu pozycji na polskim rynku. Gdańsk i Gdynia, jako ważne metropolie, stanowią naturalny kierunek ekspansji. Na tym jednak nie poprzestaniemy – kolejne otwarcia w Trójmieście, jak i w nowych miastach, są już na horyzoncie” – dodaje.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz