Kodano Optyk kontynuuje zagraniczną ekspansję i zadebiutował w Austrii. Wystartowała strona Kodano.at. Teraz także klienci w Austrii mogą zamawiać okulary i soczewki online. Sieć otwiera też kolejne stacjonarne salony u naszych południowych sąsiadów.
Klienci z Austrii mogą już zmawiać na stronie internetowej Kodano Optyk stylowe korekcyjne i przeciwsłoneczne, wygodne soczewki kontaktowe oraz soczewki okularowe produkowane w Krakowie.
Przypomnijmy, że marka Kodano Optyk niedawno otworzyła otworzyła sklep internetowy w Niemczech.
Kolejne zagraniczne salony
Kodano Optyk otworzył drugi salon w stolicy Słowacji, Bratysławie, w prestiżowym Eurovea Shopping Mall.
„To nie tylko kolejny punkt na mapie – to kolejny krok w dynamicznej ekspansji międzynarodowej naszej marki. Z miesiąca na miesiąc rozwijamy się coraz szybciej, wchodząc na nowe rynki i zbliżając się do Klientów w całej Europie.
Kodano Optyk to już nie tylko silna marka w Polsce, ale coraz bardziej rozpoznawalny gracz w regionie CEE. Otwarcie kolejnego salonu w Bratysławie to potwierdzenie naszej strategii rozwoju i wiary w potencjał zagranicznych rynków” – napisała firma w komunikacie.
KODANO Optyk otworzył w maju pierwszy zagraniczny salon na Słowacji. Mieści się w w Avion Shopping Park w Bratysławie. Jego powierzchnia wynosi ok. 60 mkw.
Kodano Optyk otwiera też salony w Czechach. Otworzył dwa salony w Pradze. Pierwszy salon Kodano Optyk w Pradze został otwarty w galerii Fenix. Nowy salon to tzw. Megastore – miejsce, które zachwyci każdego miłośnika okularów. Na klientów czekają setki oprawek i okularów przeciwsłonecznych, w tym szeroka oferta od topowych marek oraz najnowsze kolekcje sezonowe. Wszystko to w przestronnej, nowoczesnej przestrzeni, która łączy estetykę, komfort i profesjonalizm.
Drugi salon w czeskiej stolicy został otwarty przez Kodano Optyk w w Galerii Harfa. Jak zapowiada firma Praga jest kolejnym przystankiem na jej drodze do budowania silnej obecności Kodano poza granicami Polski.
Przypomnijmy zagraniczne plany firmy Kodano Optyk zakładają:
- Słowacja – e-commerce + pierwszy salon i kolejne w planach,
- Czechy – e-commerce + salony,
- Rumunia – e-commerce + salony w planach,
- Niemcy – e-commerce + soczewkomaty,
- Węgry – e-commerce,
- Litwa – e-commerce.
„To dopiero początek – w kolejce czekają już kolejne kraje i koncepty, które zmienią sposób myślenia o zakupie okularów i soczewek, ale na ten temat rozwinę się w momencie kiedy będę w stanie podzielić się konkretami: – komentuje Tomasz Serafin, członek zarządu Kodano S.A.
Z ponad 100. salonami
Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, a poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Polska sieć, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw, rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większe uznanie wśród klientów.
Sieć Kodano Optyk posiada obecnie sieć ponad 100 salonów. Rozwija się też poprzez franczyzę. Plany rozwoju zakładają osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.