komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Tchibo umacnia swoją pozycję w Koszalinie
Tchibo wzmacnia swoją długoletnią obecność w Galerii Emka w Koszalinie. Przestrzeń marki została zmodernizowana i poszerzona o wyprowadzoną na zewnątrz sklepu wyspę kawiarnianą. Sklep marki zajmuje powierzchnię 113,86 m kw., zaś wyspa kawiarniana 25,55 mkw. powierzchni. Od 18 lipca, klienci będą mogli tam nie tylko napić się ulubionej kawy, ale także skosztować słodkich i słonych przekąsek. Otwarciu towarzyszy atrakcyjna akcja promocyjna.
Sklep Tchibo w Koszalinie działa nieprzerwanie od 2010 roku. Teraz firma poszerza zajmowaną powierzchnię, tworząc odrębną przestrzeń kawiarnianą i tym samym dokonując całkowitej reorganizacji układu funkcjonalnego. Zaprojektowane zostały dwie uzupełniające się strefy: zakupowa i kawiarniana. Sklep o powierzchni 113,86 m kw. (którego lokalizacja się nie zmieniła) w całości dedykowany jest kawie, akcesoriom, ekspresom, a także artykułom odzieżowym, dekoracyjnym i akcesoriom wyposażenia domu, które pojawiają się jako cotygodniowe kolekcje. Z kolei sąsiadująca z nim wyspa kawiarniana – o powierzchni 25,55 m kw. – oferuje 15 komfortowych miejsc do siedzenia w przytulnym otoczeniu.
„Te zmiany to nie tylko kolejny krok w stronę realizacji naszej kawocentrycznej strategii oraz umacniania pozycji Tchibo jako synonimu doskonałej kawy i doświadczeń z nią związanych. To także nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy sygnalizowali, że potrzebują miejsca, gdzie mogą się zrelaksować przy filiżance ulubionej „małej czarnej”. Wcześniej wdrożyliśmy takie rozwiązanie w naszym sklepie w CH Batory w Gdyni, wierzymy, że sprawdzi się również w Galerii Emka w Koszalinie” – mówi Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa.
Pełnia smaku i relaksu
Nowa wyspa kawiarniana to miejsce, gdzie aromat kawy spotyka się z różnorodnością smaków. W menu dostępna jest klasyczna kawa Tchibo, tj. Americano czy Latte, nie brakuje też opcji sezonowych, tj. Frappe Słony Karmel i Poziomkowe oraz Espresso Orange Spritz. Klienci mogą również spróbować lemoniady, napojów na bazie matchy, smacznych kanapek – również w wersji wegetariańskiej, a także wyjątkowych ciast. Połączenie starannie dobranych produktów z kameralną atmosferą wyspy sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – niezależnie od pory dnia i okazji.
Oferta sklepu Tchibo w Koszalinie pozostaje bogata i różnorodna. W lokalu klienci znajdą szeroki wybór kaw ziarnistych i mielonych, akcesoriów do ich parzenia oraz ekspresów. Na miejscu dostępni są także doświadczeni doradcy, którzy pomagają dobrać odpowiednie rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb. Tchibo nie zapomina również o entuzjastach oferty non-food – od odzieży, przez artykuły do domu, aż po kolekcje sezonowe.
Wyjątkowe promocje
Z okazji ponownego otwarcia Tchibo zaplanowało dużą akcję promocyjną: przez dwa dni klasyczna kawa będzie dostępna w specjalnej cenie 5 zł. Dodatkowo, klienci otrzymają kupony promocyjne na wybrane produkty z oferty coffee baru – zarówno napoje, tj. lemoniada czy matcha, jak i przekąski.
Marka Tchibo obecna jest na 8. rynkach
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2023 roku Tchibo wraz z 10 708 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,2 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.
Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter