Da Grasso kontynuuje ekspansję i debiutuje w kolejnym mieście

Otwarcie lokalu w Głownie to kolejny krok w rozwoju sieci Da Grasso w województwie łódzkim. Nowa restauracja będzie pierwszym punktem sieci w tym mieście i wpisuje się w ambitny plan, który zakłada otwarcie 300 lokali do 2027 roku.

Da Grasso w Głownie startuje już 6 sierpnia. Pizzeria została zaprojektowana według nowej, odświeżonej identyfikacji wizualnej. Tradycyjnie w dniu otwarcia goście lokalu będą mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami. Do wygrania będą m.in. vouchery na półroczny zapas pizzy oraz gadżety Da Grasso – koszulki, kubki i smycze.

W menu nowo otwartego lokalu znajdzie się szeroki wybór pizzy, ale również przystawki, burgery, makarony czy zestawy dla dzieci.

Przedstawiciele sieci zapowiedzieli, że już wkrótce do grona pizzerii Da Grasso dołączą kolejne lokalizacje.

Nowe lokalizacje

Kolejne trzy miejscowości, w których od czerwca dostępna jest oferta Da Grasso to Konin, Gdańsk-Przymorze i Bytom.

Da Grasso w Koninie, Gdańsku i Bytomiu są otwarte siedem dni w tygodniu. Różnią się jednak godzinami pracy i charakterem lokalu.

Da Grasso Gdańsk-Przymorze mieści się przy ul. Obrońców Wybrzeża 17 w Gdańsku. Restauracja otwarta jest poniedziałek-czwartek, niedziela: 12-22, piątek-sobota: 12-23. Lokal realizuje wyłącznie zamówienia z dostawą pod wskazany adres lub z odbiorem osobistym.

Lokalizacja Da Grasso Bytom to Rynek 12. Godziny otwarcia: poniedziałek-czwartek: 11-22, piątek-sobota: 11-23; niedziela: 12-22.

Da Grasso Konin lokalizowana jest przy ul. Przemysłowej 9 (V osiedle pawilon Rondo). Godziny otwarcia: poniedziałek-czwartek: 11-22, piątek-sobota: 11-23; niedziela: 12-22.

Pełne wsparcie dla Franczyzobiorców

Da Grasso od początku współpracy oferuje swoim partnerom pełne wsparcie, które rozpoczyna się już przy podpisaniu umowy franczyzowej, a nawet wcześniej – przy poszukiwaniu idealnego lokalu. Etap przygotowań kończy się uroczystym otwarciem, które otrzymuje znaczące zaplecze marketingowe i sprzedażowe (m.in. poprzez konkursy i rabaty dla osób odwiedzających w tym dniu lokal).

Od tego momentu otwarcia lokalu rozpoczyna się kolejny proces – tym razem oparty zarówno na promowaniu lokalu, wzmacniania sprzedaży, ale również budowania wizerunku i rozpoznawalności restauracji na rynku lokalnym. Właściciele lokalu pozostają w stałym kontakcie z centralą Da Grasso oraz mają wyznaczonego dedykowanego koordynatora, który odpowiada na pojawiające się pytania oraz pozwala pokonywać ew. pojawiające się przeszkody.

Każdy lokal jest sukcesywnie promowany poprzez działania marketingowe (m.in. materiały BTL, kampanie wizerunkowe w Internecie, mediach tradycyjnych i reklamę OOH). Ważnym elementem wsparcia jest również specjalna akcja przeprowadzana zazwyczaj dwa-trzy miesiące od uroczystego otwarcia. Kampania „400 darmowych pizz do rozdania w każdy poniedziałek” skierowana jest do klientów nowo powstałych pizzerii Da Grasso. Oferta promowana jest za pomocą wyselekcjonowanych lokalnie różnorodnych nośników – zarówno w obszarze digital, jak i w sferze outdoor.

Da Grasso ma w portfolio ok. 190 lokali

Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce, w której skład wchodzi około 190 lokali w całym kraju. . Aktualnie intensywnie się rozwija i poszukuje partnerów franczyzowych w kilkunastu miastach Polski m.in.: Oławie, Mielcu, Kościerzynie, Dębicy, Krośnie, Inowrocławiu, Lesznie, Gnieźnie, Świdnicy, Tarnobrzegu czy Nowym Dworze Mazowieckim.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz