Green Caffè Nero kontynuuje ekspansję i zbliża się do 100. lokalizacji

Green Caffè Nero znacząco wzmacnia swoją obecność we Wrocławiu, otwierając 94. kawiarnię w Polsce. Lokalizacja na Rynku 56-57 ma szczególne znaczenie, ponieważ to historyczna kamienica, w której przez blisko dwie dekady funkcjonowała legendarna „Literatka” – kultowe miejsce spotkań wrocławian. Ponadto marka otworzyła kolejną kawiarnię w stolicy, która zarazem jest największą w swojej historii. Lokal, liczący niemal 300 mkw., mieści się w The Warsaw HUB w Warszawie.

Oficjalne otwarcie kawiarni Green Caffè Nero we Wrocławiu nastąpi 20 sierpnia o godz. 7:00.

Marka z szacunkiem podchodzi do artystycznego ducha tego miejsca – zachowa historyczny neon, a wnętrze nowej kawiarni ma inspirować zarówno tych, którzy tworzą, jak i tych, którzy szukają chwili z dobrą książką i filiżanką ulubionego napoju.

Celem jest stworzenie przestrzeni, gdzie dawny gwar twórczych spotkań znów połączy się z aromatem świeżo parzonej kawy, stając się ważnym punktem na kulturalnej mapie Wrocławia.

Należy podkreślić, że Green Caffè Nero od lat konsekwentnie promuje czytelnictwo. W każdej kawiarni goście znajdą bogato zaopatrzone biblioteczki, a dzięki cyklicznej inicjatywie „Kawa za książkę”, marka zebrała już około 100 tysięcy książek, dając drugie życie przeczytanym egzemplarzom. Uznanie dla tych działań potwierdzają prestiżowe nagrody: Green Caffè Nero zostało dwukrotnie nagrodzone Kariatydą Czytelnictwa przyznawaną przez Fundację Powszechnego Czytania oraz otrzymało tytuł Przyjaciel Książki, nadawany przez Polską Izbę Książki.

„Jesteśmy niezwykle dumni z otwarcia naszej kolejnej kawiarni we Wrocławiu, a szczególnie z możliwości rozpoczęcia nowego rozdziału dla tak ważnego i historycznego punktu, jakim jest dawna „Literatka” – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.

„Chcemy kontynuować bogate tradycje tego miejsca, stając się ponownie sercem kulturalnego życia Rynku we Wrocławiu. Jednocześnie oferujemy naszym gościom to, co w Green Caffè Nero najlepsze – doskonałą kawę, rzemieślnicze świeże wypieki i wyjątkową atmosferę – dodaje.

Dodatkowo, dla odwiedzających przygotowano miłe niespodzianki. W dniu otwarcia, po zeskanowaniu aplikacji przed płatnością, klienci otrzymają voucher na kawę. Przez kolejne sześć dni, od 21 do 27 sierpnia, możliwe będzie zbieranie podwójnych pieczątek za zakup. Natomiast w dniach od 20 do 27 sierpnia każdy będzie mógł również wymienić przyniesioną przez siebie książkę na ulubioną kawę, pozostawiając swój ślad w nowym miejscu.

Ekspansja na stołecznym rynku

To jednak nie jedyny nowy punkt Green Caffè Nero w Polsce. Niemal równocześnie, ale z kolei w samym sercu Warszawy, marka świętuje otwarcie kolejnej kawiarni i zarazem największej w swojej historii. Lokal, liczący niemal 300 metrów kwadratowych, mieści się w prestiżowym kompleksie The Warsaw HUB przy Rondzie Daszyńskiego 2B i działa od 13 sierpnia. Jest to już czwarta kawiarnia Green Caffè Nero w dynamicznie rozwijającej się okolicy, co świadczy o konsekwentnym wzmacnianiu pozycji w kluczowych warszawskich centrach biznesowych. Projekt wnętrza harmonijnie łączy nowoczesny design z ciepłem, zapraszając do relaksu przy filiżance kawy w tętniącym życiem
środowisku miejskim.

Sieć Green Caffè Nero liczy 90 kawiarni

Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy ponad 90 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej jakości produktów.

Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie – to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz