Innowacyjny, przestronny i skoncentrowany na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń zakupowych – tak wygląda nowy salon 4F, który 22 sierpnia został otwarty w Gemini Park Tarnów. Zmodernizowany sklep to kolejny etap wieloletniej współpracy marki 4F z Gemini Holding oraz odpowiedź na rosnącą popularność segmentu sportowego i modowego w centrum. Salon 4F zyskał nową lokalizację i zajmuje obecnie powierzchnię blisko 310 mkw. – o 30% więcej niż dotychczas.
Przestrzeń została zaprojektowana z myślą o pasjonatach aktywnego stylu życia, oferując im nie tylko produkty, ale także wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Inspiracją dla projektantów 4F była architektura stadionu – symbolu sportowych emocji i rywalizacji. Dzięki dynamicznej aranżacji, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, zróżnicowanym materiałom oraz grze światła powstało wnętrze pełne energii, które idealnie odzwierciedla filozofię i DNA marki 4F. Centralnym punktem salonu jest strefa 4F Teamwear, prezentująca kolekcje stworzone z myślą o drużynach sportowych. To przestrzeń, która podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu i współpracę z zawodnikami na różnych poziomach zaawansowania.
„Otwarcie salonu w Tarnowie to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju sieci sprzedaży detalicznej. Chcemy, aby nowe koncepty 4F były obecne w największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się centrach handlowych w Polsce oraz za granicą. Zależy nam, by każdy nasz sklep dostarczał klientom nie tylko szerokiej oferty produktów, ale także nowoczesnych doświadczeń zakupowych, które oddają energię sportu i pasję do aktywności fizycznej” – mówi Wojciech Mikulski, Członek Zarządu OTCF odpowiedzialny za rozwój sprzedaży detalicznej.
Wzmocnienie obecności popularnej sportowej sieci w tarnowskim centrum, podkreśla strategiczną rolę, jaką Gemini Holding pełni we wspieraniu rozwoju swoich partnerów handlowych. Współpraca sieci 4F z Gemini Holding ma długą historię. Najemca obecny jest we wszystkich centrach Gemini Park – w Tarnowie już od 12 lat, w Tychach od 7 lat, a w Bielsku-Białej już od 16 lat, czyli od początku działalności centrum.
„W naszej długofalowej strategii komponowania silnego tenant mixu istotne są zarówno debiuty jak i rozwój naszych wieloletnich partnerów. Bardzo cenimy znakomitą współpracę, jaką z marką 4F prowadzimy od wielu lat. W tym czasie wypracowaliśmy stabilne, partnerskie relacje oraz wzajemne zaufanie” – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
Rozwój 4F w centrum wpisuje się w trend rosnącej popularności segmentu sportowego w Gemini Park Tarnów. W lipcu br. obroty tej kategorii wzrosły o 10% rdr., a sam 4F w pierwszym półroczu 2025 r. odnotował imponujący, 20-procentowy wzrost sprzedaży. Z kolei branża mody mieszanej, której częścią jest 4F, pozostaje jednym z kluczowych filarów tenant mixu Gemini Park Tarnów. Segment ten nie tylko utrzymuje swoją pozycję, ale także konsekwentnie ją wzmacnia – w czerwcu zanotował wzrost obrotów o 6% rdr.
„Gemini Park Tarnów od lat kojarzony jest silną ofertą fashion. Jednocześnie obserwujemy rosnące zainteresowanie odzieżą sportową i notujemy dynamiczne wyniki tej kategorii, co znajduje odpowiednie odzwierciedlenie w naszej strategii. Relokacja i modernizacja salonu jednej z najpopularniejszych marek sportowych to nasze wyjście naprzeciw trendom zarówno zakupowym, jak i lifestylowym” – dodaje Joanna Zemczak.
Obok salonu 4F segment sportowy w Gemini Park Tarnów obejmuje takie marki jak Martes Sport, JD Sports czy kaes. Co więcej, centrum konsekwentnie wspiera rozwój tej kategorii również poprzez działania marketingowe. Eventy oraz akcje promujące aktywny styl życia budują dodatkową wartość dla klientów i wzmacniają pozycję Gemini Park jako miejsca odpowiadającego na współczesne potrzeby konsumentów.
Gemini Park Tarnów ma 120 najemców
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie dysponujące ponad 44,5 tys. mkw. powierzchni handlowej (GLA). Na terenie obiektu znajduje się 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, w tym dobrze znane marki krajowe i zagraniczne, takie jak m.in.: portfolio marek LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), TK Maxx, Stradivarius, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Medicine, Martes Sport, Sizeer, CCC, Deichmann, 4F, Empik, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, Homla, Douglas, Rituals, Terranova, KFC, home&you, Jysk, Castorama oraz Media Markt. W centrum handlowym działa także hipermarket Carrefour.
Na terenie Gemini Park Tarnów aktywnie działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Centrum handlowe jest świetnie zlokalizowane i skomunikowane, a także posiada ponad 1100 miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych klientów. Gemini aktywnie angażuje się w inicjatywy społeczne, edukacyjne i kulturalne, wspierając m.in. lokalne wydarzenia i kampanie.
Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.