komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
DOUGLAS otwiera swoje perfumerie także w outletach

DOUGLAS kontynuuje ekspansję swojej sieci perfumerii, umacniając obecność w strategicznych lokalizacjach handlowych w całym kraju. 3 września marka otworzyła perfumerię w centrum handlowym Fashion Outlet we Wrocławiu. Nowe otwarcie we Wrocławiu to kolejny krok w budowaniu wyjątkowego i spójnego doświadczenia klienta – niezależnie od formatu, wielkości obiektu czy charakterystyki regionu.
Nowa perfumeria DOUGLAS we wrocławskim Fashion Outlet została zaprojektowana zgodnie
z najnowszym konceptem DOUGLAS beauty store nowej generacji. Przestrzeń łączy elegancki design z funkcjonalnością, oferując klientom komfortowe strefy testowania produktów, rozszerzone możliwości doradztwa indywidualnego oraz zoptymalizowaną ekspozycję marek – zarówno tych kultowych, jak i niszowych.
Podobnie jak w przypadku poprzednich otwarć, także perfumeria w Fashion Outlet została wyposażona w szereg ekologicznych i technologicznych rozwiązań, które są elementem szerszego zobowiązania DOUGLAS w zakresie ESG. Wśród zastosowanych rozwiązań znalazły się m.in.: energooszczędne oświetlenie LED, systemy ograniczające zużycie wody i energii, całodobowy monitoring zużycia prądu, a także energooszczędny system klimatyzacji z harmonogramem działania. W przestrzeniach zainstalowano również wielkoformatowe ekrany i monitory LED, które – przy minimalnym poborze energii – wspierają komunikację wizualną i nowoczesne doświadczenia zakupowe. Dzięki temu DOUGLAS nie tylko wpisuje się w globalne standardy ESG, ale aktywnie wyznacza kierunek w zakresie zrównoważonego rozwoju na rynku beauty.
Perfumeria w Fashion Outlet we Wrocławiu oferuje szeroki wachlarz marek luksusowych i dermokosmetycznych, przez produkty niszowe, aż po viralowe hity z social mediów, obejmując zarówno ikony światowego rynku kosmetycznego, jak i gorące nowości. Makijaż od marek takich jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills czy DOUGLAS Collection, zapachy od Lancôme, Armani i Yves Saint Laurent, a także pielęgnacja ciała Sol de Janeiro to tylko niektóre z propozycji dostępnych w nowo otwartej perfumerii.
Nowa perfumeria DOUGLAS w Galerii Fashion Outlet Wrocław (ul. Graniczna 2) zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 i Portu Lotniczego Wrocław, co zapewnia dogodny dojazd zarówno dla mieszkańców regionu, jak i klientów z zagranicy.
DOUGLAS ma ok. 1 900 sklepów
Grupa DOUGLAS, z markami handlowymi DOUGLAS, NOCIBÉ, Parfumdreams i Niche Beauty, jest wiodącą omnichannelową destynacją premium beauty w Europie. Grupa DOUGLAS inspiruje swoich klientów do wyrażania własnej wizji piękna, oferując unikalny asortyment zarówno online, jak i w około 1 900 sklepach. Dzięki niezrównanej skali oraz dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS jest preferowanym partnerem dla marek, oferując szeroką ofertę marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria oraz usługi beauty.
Centralnym elementem strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom” jest wzmocnienie jej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz nieustanne rozwijanie doskonałego doświadczenia klienta. Zwycięski model biznesowy opiera się na ofercie omnichannelowej Grupy, wiodących markach oraz możliwościach analitycznych w zakresie danych. W roku finansowym 2023/24 Grupa DOUGLAS osiągnęła przychody w wysokości 4,45 miliarda euro i zatrudniała około 19 200 osób w całej Europie. Została uznana przez Forbes za „World’s Top Company for Women 2025” w kategorii detalicznych i hurtowych firm. Grupa DOUGLAS (DOUGLAS AG) jest notowana na Frankfurckiej Giełdzie Papierów Wartościowych.