Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Jan Skowron, KiK: świętujemy 3 miliony uczestników karty myKiK

Sieć KiK świętuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 roku, w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników w Polsce. To wyraźny dowód na to, że oferta sieci trafia w potrzeby klientów. Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK, weźmie udział w konferencyjnej części targów #scf2025fall.

Duża popularność programu myKiK w Niemczech, Austrii i Holandii stworzyła solidne podstawy do oczekiwania równie pozytywnego odbioru rozwiązania na polskim rynku. Wyniki tylko to potwierdzają – Polska podąża ścieżką podobnego sukcesu, a myKiK szybko zdobywa uznanie wśród polskich konsumentów.

myKiK – skuteczna strategia lojalnościowa

Program lojalnościowy został zaprojektowany jako narzędzie realnego wsparcia klienta – łączy wygodę zakupów z możliwością korzystania z atrakcyjnych benefitów. Posiadacze karty otrzymują m.in. spersonalizowane rabaty, dostęp do specjalnych ofert oraz wcześniejsze informacje o akcjach promocyjnych. Dodatkowym elementem budującym lojalność są konkursy oraz spersonalizowane niespodzianki, np. oferty przygotowane na urodziny uczestnika. Dzięki integracji programu z aplikacją mobilną użytkownicy mogą w prosty sposób śledzić historię swoich zakupów i dopasowywać ofertę do indywidualnych preferencji.

„Tempo, w jakim osiągnęliśmy pierwszy milion użytkowników karty myKiK, zdecydowanie przekroczyło nasze oczekiwania. Po dwóch latach od uruchomienia programu, świętujemy 3 miliony uczestników. Ten 3-krotny wzrost w tak krótkim czasie pokazuje wyraźnie, że myKiK stał się ważnym narzędziem dla naszych klientów. Osiągnięcie tego poziomu to nie tylko potwierdzenie atrakcyjności samego programu, ale także dowód na to, że nasza sieć coraz bardziej wpisuje się w codzienne wybory polskich konsumentów i oferuje więcej niż się spodziewasz” mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK.

„Klienci szukają dziś nie tylko dobrej oferty cenowej, lecz także wygody i partnerstwa, a myKiK odpowiada na te potrzeby. Chcemy budować markę, która jest blisko ich codziennych wyborów. To dla nas ogromna motywacja do dalszego wzmacniania customer experience, ponieważ satysfakcja kupujących jest dla nas podstawową wartością”.

Digitalizacja i rozwój kanałów sprzedaży

Program myKiK jest jednym z elementów procesu digitalizacji sieci KiK, który obejmuje zarówno rozwój narzędzi lojalnościowych, jak i rozbudowę kanałów online. Marka 2 lata temu uruchomiła sklep internetowy, który w krótkim czasie stał się ważnym uzupełnieniem oferty punktów stacjonarnych.

„Dzięki podejściu omnichannel łączymy świat offline i online, oferując klientom spójne doświadczenia zakupowe, dostęp do personalizowanych benefitów oraz możliwość wyboru najwygodniejszej formy zakupów – od wizyty w sklepie, po szybkie transakcje online. Widzimy, że integracja kanałów sprzedaży przekłada się nie tylko na satysfakcję konsumentów, ale również na wzrost konkurencyjności KiK na polskim rynku” – podsumowuje Jan Skowron.

Obok cyfryzacji KiK konsekwentnie rozwija również sieć sklepów stacjonarnych, stawiając na nowe otwarcia i wdrażanie nowoczesnych konceptów, takich jak format U400. Połączenie tradycyjnych zakupów z dynamicznym rozwojem kanałów online sprawia, że marka zyskuje jeszcze silniejszą pozycję na polskim rynku.

KiK ma w Polsce około 460

KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji, Włoch, Rumunii, Niderlandów, Bułgarii, Hiszpanii oraz Portugalii. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce.

Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!