Kuchnia Marché ruszyła z największym lokalem w Polsce

W Warszaiwe otwarto największy lokal Kuchni Marché w Polsce. Restauracja zajmuje ponad 700 mkw. i oferuje szeroki wybór dań w formie bufetu na wagę – kuchni polskiej, europejskiej, włoskiej oraz azjatyckiej, przygotowywanych codziennie od podstaw, na oczach gości.

Nowy lokal został zaprojektowany z myślą o różnorodnych potrzebach klientów – sprawdzi się zarówno podczas szybkiego lunchu, jak i rodzinnego obiadu czy spotkania z przyjaciółmi.

Lokal mieści się w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Wystrój lokalu łączy nowoczesny design z charakterystycznymi elementami pierwszej w historii, istniejącej od ponad 20 lat Kuchni Marché przy ul. Świdnickiej we Wrocławiu, takimi jak tematyczne stoiska i markizy, które tworzą przytulny, domowy klimat. Antresola to przestrzeń, w której można spokojnie usiąść, porozmawiać w gronie rodziny czy przyjaciół, a jednocześnie obserwować życie całej restauracji. To miejsce, w którym goście mogą poczuć się komfortowo, nie tracąc kontaktu z tętniącą energią lokalu, idealne na chwilę odpoczynku przy pysznym posiłku.

Koncept „na wagę” pozwala na pełną dowolność w komponowaniu posiłku, bez kolejek i czekania. Goście mogą spróbować wielu dań podczas jednej wizyty, wybierając tradycyjne smaki lub odkrywając nowe kulinarne kombinacje. W ofercie znajdują się klasyczne i nowoczesne propozycje kuchni polskiej i europejskiej, specjalności włoskiej strefy – pizza i makarony przygotowywane na zamówienie – oraz dania kuchni azjatyckiej, od świeżych rolek sushi po aromatyczne potrawy z woka.

Promocje na otwarcie

Z okazji otwarcia przygotowano specjalne promocje, które pozwalają odkryć pełną różnorodność menu i przekonać się o jakości dań przygotowywanych na świeżo. W każdej restauracji Kuchni Marché na koniec dnia odbywa się wyprzedaż do -50%. Dzięki temu jedzenie nie marnuje się, a kolejnego dnia kucharze zaczynają gotować wszystko od zera, na świeżo. W restauracji nie brakuje także promocji dla stałych Gości w formie specjalnych kart zniżkowych, dla pracowników biur, uczniów, studentów, dużych rodzin oraz seniorów.

„Tłumy Gości pokazują, jak bardzo ludzie cenią różnorodną kuchnię i szeroki wybór dań. Mogą zjeść pyszny obiad w kilka minut, bez czekania, nakładając dokładnie to, na co mają ochotę, i w dowolnej ilości. Kuchnia Marché to koncept, który idealnie wpisał się w potrzeby Gości Galerii Westfield Mokotów” – mówi Małgorzata Kalisz, Manager Brandu Kuchnia Marché.

Otwarcie w Westfield Mokotów jest ważnym krokiem w rozwoju Kuchni Marché w Polsce. Nowy lokal wzmacnia pozycję marki w segmencie casual dining, zwiększa dostępność dla klientów w stolicy i podkreśla konsekwentny rozwój sieci. Lokalizacja w popularnej galerii pozwala łączyć zakupy z wyjątkowym doświadczeniem kulinarnym, a atrakcyjne menu i innowacyjny koncept serwowania na wagę zachęcają do częstych odwiedzin i poznawania smaków z całego świata.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz