komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zmiana na kluczowym stanowisku w G City Europe
8 września Or Ackerman objął stanowisko CEO G City Europe, zastępując Eshela Pesti, który pełnił tę funkcję przez ostatnie dwa lata.
G City jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Or Ackerman dołączył do Grupy G City w 2019 roku, a w ostatnich latach zajmował stanowisko CFO Grupy, gdzie odpowiadał za poprawę wyników finansowych, rozwój inicjatyw na rynku kapitałowym oraz nadzór nad inwestycjami strategicznymi. Dzięki bogatemu doświadczeniu w sektorze komercyjnym, a także wizji i umiejętnościom przywódczym, będzie prowadził G City Europe w kierunku dalszego wzrostu i tworzenia wartości.
Or Ackerman posiada uprawnienia biegłego rewidenta CPA oraz tytuł MBA ze specjalizacją
w zarządzaniu finansami.
Obecnie portfel spółki obejmuje 13 nieruchomości handlowych i komercyjnych o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro, koncentrując się głównie na nieruchomościach komercyjnych oraz mieszkaniach na wynajem, ze szczególnym naciskiem na Warszawę.
Dobre wyniki komercjalizacji
W pierwszej połowie 2025 roku G City Europe zakończył procesy komercjalizacyjne dla blisko 12 tysięcy mkw. powierzchni. Zdecydowaną dynamikę zanotowały obiekty stołeczne, które stanowią kluczowy rynek dla spółki. Wśród nowych otwarć znalazły się zarówno nowe marki, jak i relokacje i powroty dotychczasowych najemców.
Komercjalizacja portfela G City nie jest celem samym w sobie, lecz narzędziem szerszej strategii rozwoju obiektów handlowych, której fundamentem jest budowanie wartościowych relacji z najemcami oraz zapewnienie klientom realnych korzyści. Spółka opiera swoją strategię na dwóch filarach: wzroście obrotów najemców i tworzeniu tenant mixu, który zaskakuje i inspiruje. Zamiast powielać schematy, G City stawia na indywidualne podejście do każdego obiektu i jego otoczenia rynkowego, budując przewagi na poziomie jakości usług, wygody i spójnego customer experience.
Warszawa pozostaje najważniejszym rynkiem w portfelu spółki – zarówno pod względem ilości obiektów, jak i skali prowadzonych działań komercjalizacyjnych. Powierzchnia nowych lokali w stołecznych centrach handlowych przekroczyła 5 tysięcy mkw., a ponad połowa tej powierzchni przypadła na G City Targówek. Pozostałe zmiany dotyczyły Promenady – jednego z flagowych obiektów spółki oraz Reduty – idealnego miejsca dla marek z szeroko rozumianego smart shoppingu.
Te różnorodne lokalizacje wspólnie odpowiadają na potrzeby szerokiego spektrum warszawskiego rynku. Działania komercjalizacyjne przełożyły się bezpośrednio na wzrost odwiedzalności centrów.
G City ma portfolio 13 obiektów
G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Polsce. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 13 nieruchomości (w tym trzy nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 358,000 mkw.