Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Galeria Pomorska rośnie w siłę – nowi najemcy, wydarzenia i sala zabaw Fikołki

Zakupy, rozrywka, gastronomia i relacje – Galeria Pomorska pod zarządem Balmain Group z sukcesem odpowiada na współczesne potrzeby klientów, budując rodzinne centrum handlowe nowej generacji. Strategia tenant mix i autorskie eventy sprawiają, że obiekt rośnie w siłę jako jedno z wiodących centrów w regionie Bydgoszczy. Jednym z ważniejszych kroków w rozwoju oferty rozrywkowej centrum jest otwarcie pierwszej w mieście sali zabaw Fikołki.

Balmain Group jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Galeria Pomorska to popularne centrum handlowe na mapie Bydgoszczy. Zarządzająca obiektem Balmain Group doskonale wykorzystała swoje doświadczenie, by na konkurencyjnym rynku znaleźć odpowiednią strategię dla rozwoju obiektu.

„Naszym nadrzędnym celem jest budowanie silnej pozycji Galerii Pomorskiej jako centrum rodzinnego, mocno zakorzenionego w lokalnej społeczności. Stawiamy przy tym na sukcesywny rozwój zarówno oferty handlowej, gastronomicznej jak i rozrywkowej. W procesie kształtowania tenant mixu uważnie śledzimy rynkowe trendy i zmieniające się oczekiwania konsumentów, tak aby centrum maksymalnie trafnie odpowiadało na ich potrzeby i kreowało nowe wartości dla klientów” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.

Rozwój tenant mixu zgodnie ze strategią i trendami

W tym roku do grona najemców dołączyły m.in. Volcano – jedyny w Bydgoszczy salon tej cenionej polskiej marki, specjalizującej się w odzieży casualowej i promującej zrównoważone podejście do mody. Ofertę modową wzmocnił także zmodernizowany OCHNIK. Salon jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek galanterii i odzieży skórzanej proponuje klientom nie tylko nową lokalizację i większą przestrzeń, ale także innowacyjny format „shop in shop”, który umożliwia komfortowe zakupy w dwóch odrębnych strefach produktowych.

Modernizację i relokację przeszedł również salon marki DOUGLAS, będący liderem perfumerii premium, zwiększając wygodę klientów. Ponadto w minionych miesiącach ważnym wzmocnieniem oferty galerii było także otwarcie Half Price – jednej z wiodących marek działających w modelu off-price, a także modernizacje sklepów popularnych sieci takich jak 4F, C&A, CCC czy Greenpoint. Dzięki takim inwestycjom Galeria Pomorska umacnia pozycję centrum handlowego elastycznie reagującego na zmiany i potrzeby rynku.

„W ciągu ostatnich 12 miesięcy nasz dział leasingu wypracował podpisanie w Galerii Pomorskiej 37 umów najmu – zarówno nowych jak i przedłużonych – na łączną powierzchnię około 7,5 tys. mkw. Z
jednej strony przyciągamy nowe, cenione marki, a z drugiej — budujemy długofalowe relacje z dotychczasowymi partnerami, co jest dla nas potwierdzeniem zaufania, jakim darzą nas nasi najemcy i gwarancją stabilnej silnej pozycji na rynku” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.

„Z satysfakcją patrzymy na efekty naszych działań. Komercjalizacja centrum wynosi 98%. Regularnie notujemy wzrost obrotów i footfallu” – dodaje.

Kluczowym wydarzeniem wpisującym się w rozwój oferty rozrywkowej centrum będzie otwarcie jesienią br. pierwszej w Bydgoszczy sali zabaw Fikołki. Polska sieć przez 10 lat obecności na rynku zyskała status wiodącej marki oferującej rozrywki dla dzieci. Koncept łączy zabawę z elementami edukacyjnymi, oferując także warsztaty ogólnorozwojowe i hobbystyczne, zaprojektowany z myślą o dzieciach w różnym wieku. Fikołki to również przestrzeń relacji – miejsce spotkań rodzin i wspólnego spędzania czasu, które w kontekście oczekiwań współczesnych konsumentów względem centrów handlowych nabiera szczególnego znaczenia. Nowa sala zabaw jest ważnym uzupełnieniem oferty rozrywkowej, wśród której znajduje się już m.in. nowoczesne kino Helios, chętnie odwiedzane przez okolicznych mieszkańców.

Co więcej w ramach realizowanej strategii centrum zyskało szereg nowych najemców gastronomicznych. Tylko w tym roku otwarto m.in. Yaki Maki – restaurację kuchni azjatyckiej o streetfoodowym charakterze, Grocholę – Prawdziwy Chleb – piekarnię rzemieślniczą z naturalnymi produktami premium, a także pierwszy w Bydgoszczy lokal Silver Dragon, specjalizujący się w kuchni orientalnej – wietnamskiej, chińskiej i tajskiej.

W tegorocznym badniu agencji Inquiry, aż 89% Polaków deklaruje, że oprócz zakupów korzysta z oferty gastronomicznej w galeriach handlowych, a 3 na 4 respondentów odwiedza je również w celach rozrywkowych. Ponad połowa badanych korzysta też z usług dodatkowych dostępnych w obiekcie. Wyniki te jasno pokazują, że kompleksowość oferty i jej wielofunkcyjny charakter mają dziś kluczowe znaczenie dla klientów – a Galeria Pomorska konsekwentnie na te potrzeby odpowiada.

Marketing oparty na emocjach i doświadczeniach

Magnesem rozrywkowym oraz siłą Galerii Pomorskiej są także jakościowe akcje marketingowe i eventowe. Wiele z nich realizowane jest z myślą o rodzinach, a ich celem jest nie tylko zapewnienie atrakcji, ale także wspieranie lokalnej integracji i budowanie emocjonalnej więzi mieszkańców z galerią.

W ciągu ostatniego roku Galeria Pomorska przygotowała dla mieszkańców Bydgoszczy ponad 70 wydarzeń eventowych, akcji z nagrodami, z czego wiele z nich to eventy pionierskie w skali regionu, największe w swojej kategorii lub o autorskim charakterze. Zorganizowane z okazji walentynek „Wielkie Gotowanie z Mateuszem Gesslerem” było wyjątkowym projektem kulinarnym z udziałem znanego szefa kuchni, które przyciągnęło całe rodziny.

Podobnie jak wielki dziecięcy „Talent Show”, którego jurorami byli popularni influencerzy młodego pokolenia czy wielkanocna „Winda do Krainy Zajączka”, będąca jedyną tego typu bezpłatną atrakcją w Bydgoszczy. Centrum było także gospodarzem „Babiego Targu” – największej w Polsce imprezy, promujący modę cyrkularną oraz „Pokazu Kotów Rasowych”, który przyciągnął do galerii tłumy gości. Galeria po raz piętnasty zorganizowała także kultowy już „Rajd Rowerowy”, który na przestrzeni lat stał się największym wydarzeniem rowerowym w Bydgoszczy, łącząc setki mieszkańców miasta, niezależnie od wieku i promując przy tym zdrowy styl życia i aktywność fizyczną. Centrum regularnie organizuje także konkursy w social mediach oraz akcje specjalne w programie lojalnościowym.

„W naszych działaniach marketingowych szczególnie duży nacisk kładziemy na jakość organizowanych wydarzeń. Dlatego chętnie współpracujemy zarówno z dużymi, rozpoznawalnymi projektami, jak i rozwijamy własne, autorskie inicjatywy, które z czasem wpisały się już w świadomość lokalnej społeczności.

Bazujemy na budowaniu wspólnoty i wartości istotnych dla mieszkańców, a jednocześnie wychodzimy naprzód i kreujemy nowe doświadczenia dla odwiedzających, tak, by Galeria Pomorska była nie tylko centrum handlowym, ale ważnym miejscem spotkań, relacji i inspiracji” – mówi Anita Mieszkowska, Marketing Manager Balmain Group.

Galeria Pomorska to miejsce, w którym zakupy, gastronomia, rozrywka i lokalna wspólnota tworzą spójną, angażującą całość. To przestrzeń codziennego życia mieszkańców Bydgoszczy, reagująca na ich potrzeby i wyznaczająca nowe standardy w zarządzaniu obiektami retailowymi. Przemyślany tenant mix, dopasowanie oferty do preferencji klientów, nowoczesne rozwiązania oraz unikalne podejście marketingowe przyczyniają się do dalszego umacniania pozycji obiektu na lokalnym rynku.

Ponad 20 lat doświadczenia

Balmain Group obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy, wypoczynkiem czy logistyką.

W swoim portfolio posiada 22 nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 44 mln klientów. Balmain Group dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!