Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

InPost stawia na rozwój usług finansowych InPost Pay

Grupa InPost stawia na dalszy rozwój innowacyjnych usług finansowych InPost Pay, mianując Łukasza Dziekana na stanowisko Financial Services Business Director. Manager z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu skalowalnych produktów finansowych i technologicznych skupi się na integracji wygody zakupów online z kompleksowymi narzędziami finansowymi w aplikacji InPost Mobile.

InPost jest wystawcą  targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Łukasz Dziekan wnosi ze sobą bogate doświadczenie jako lider w dziedzinie produktów i technologii, z sukcesami w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych opartych na analizie danych i dogłębnym zrozumieniu rynku. Specjalizuje się w budowaniu i skalowaniu produktów, od fazy koncepcyjnej do rentownego biznesu, a także w tworzeniu wysokowydajnych zespołów i wdrażaniu kultury opartej na danych.

„Cieszę się, że mogę dołączyć do InPost w tak dynamicznym momencie jego rozwoju. Chcę, aby InPost Pay był rozpoznawalny jako usługa, która ułatwia zakupy online i oferuje kompleksowe oraz innowacyjne rozwiązania finansowe i płatnicze” – mówi Łukasz Dziekan, Financial Services Business Director InPost.

„Moim celem jest budowa wygodnych i kontekstowych produktów finansowych i płatniczych dla użytkowników InPost. Dotąd skupialiśmy się na łatwości zakupów osiąganej dzięki intuicyjnemu checkoutowi InPost Pay. Chcemy, by ta sama łatwość i prostota były powszechne w płaceniu w Internecie, a wszyscy użytkownicy mieli dostęp do produktów szybkich, bezpiecznych i zarządzanych z jednego miejsca – swojego konta w aplikacji mobilnej InPost Mobile” – dodaje Dziekan.

Łukasz Dziekan, InPost

InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – kartą VISA i Mastercard, w tym Google Pay czy Apple Pay, BLIK, pay-by-link oraz BNPL. Użytkownik może dokonać transakcji bez konieczności rejestracji i od razu wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy – do maszyny Paczkomat®, kurierem InPost lub punktu PUDO. Obecnie InPost Pay ma już 9,7 mln zarejestrowanych użytkowników i działa w ponad 3 000 sklepach internetowych, do których stale dołączają kolejne znane marki – usługa dostępna jest w MediaExpert App, Diverse, Ochnik, Ryłko, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eMelissa, Militaria.

InPost ma ponad 50 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec Q1 2025 roku dysponowała ponad 83 000 punktami out-of-home, w tym ponad 50 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat i ponad 33 000 punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2024 roku firma obsłużyła ponad miliard przesyłek, a w Q1 2025 r. wolumen paczek wyniósł 272 mln (+12% r/r).

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!