Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Nowy Rynek wzmacnia ofertę – jesienią otwarcie HalfPrice

Nowy Rynek w Jeleniej Górze konsekwentnie umacnia swoją pozycję na handlowej mapie regionu. Pod zarządem Balmain Group obiekt przeszedł remodeling i dziś przyciąga nie tylko szeroką ofertą zakupów codziennych, ale także bogatym wachlarzem usług, rozrywki i inicjatyw lokalnych. Już jesienią tego roku tenant-mix galerii wzbogaci HalfPrice – jeden z najszybciej rozwijających się konceptów off-price w Europie.

Nowy Rynek to obecnie jedna z kluczowych destynacji zakupowych w sercu Karkonoszy. Lokalizacja galerii w centrum Jeleniej Góry sprawia, że obiekt jest naturalnym wyborem zarówno dla mieszkańców, jak i turystów odwiedzających region, a także klientów z sąsiednich Czech. Zarządzająca obiektem Balmain Group zrealizowała szereg działań leasingowych oraz marketingowych pozycjonując Nowy Rynek jako regionalne centrum codziennych zakupów, oferujące jednocześnie szeroki wybór marek, usług i atrakcji odpowiadających na potrzeby współczesnych klientów.

W kierunku kompleksowości

W ostatnich miesiącach oferta tenant-mix centrum została poszerzona o cenione marki. Do grona najemców dołączyła m.in. biżuteryjna Verona, należąca do sieci YES Biżuteria, a także dynamicznie rozwijający się dyskont niespożywczy Action. W tym czasie przeprowadzono również modernizacje istniejących sklepów – m.in. powiększono i unowocześniono salon polskiej marki odzieżowej Monnari. Całość uzupełniły nowe punkty usługowe i rozrywkowe, w tym strefa Laser Tag działająca pod szyldem Fun Park.

„Remodeling Nowego Rynku to świadoma odpowiedź na ewolucję potrzeb konsumentów. Odeszliśmy od profilu stricte modowego, rozwijając format convenience z silnym komponentem usługowym i rozrywkowym. Dzięki temu galeria odpowiada na codzienne potrzeby mieszkańców, jednocześnie oferując atrakcyjny wybór marek modowych, usługowych czy rozrywkowych dla całych rodzin.

Dziś w centrum działa blisko 100 sklepów i punktów usługowych, w tym silne brandy międzynarodowe oraz polskie. Ważnym filarem oferty pozostaje market Intermarché, który od lat cieszy się dużą popularnością dzięki szerokiemu asortymentowi i konkurencyjnym cenom. To sprawia, że Nowy Rynek pełni funkcję lokalnego punktu codziennych zakupów i odpowiada na potrzeby klientów poszukujących wygody i kompleksowości w jednym miejscu” – podkreśla Agata Stańkowska, Head of Leasing Balmain Group.

HalfPrice – kluczowe otwarcie tej jesieni

Najważniejszym wzmocnieniem tenant-mixu w 2025 roku będzie debiut HalfPrice. Sieć należąca do grupy CCC działa w modelu off-price, oferując produkty znanych światowych marek w atrakcyjnych cenach – od odzieży, obuwia i akcesoriów, przez kosmetyki i artykuły sportowe, po wyposażenie wnętrz. Od startu w 2021 roku HalfPrice zbudował silną pozycję rynkową i jest obecny już na 14 europejskich rynkach. Sklep w Nowym Rynku będzie największym salonem HalfPrice w regionie, oferującym wyjątkowo szeroki i zróżnicowany asortyment.

„HalfPrice idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju centrum, oferując klientom dostęp do szerokiej gamy brandów w atrakcyjnych cenach. To marka silna i rozpoznawalna, która zdobyła zaufanie konsumentów i ugruntowała swoją pozycję zarówno w Polsce, jak i na wielu rynkach europejskich. Jej obecność w Nowym Rynku to nie tylko ważny krok w dalszej dywersyfikacji oferty, ale także potwierdzenie pozycji centrum jako jednego z kluczowych obiektów handlowych w Karkonoszach” – dodaje Agata Stańkowska, Head of Leasing Balmain Group.

Hub lokalnych inicjatyw i wydarzeń

Nowy Rynek od kilku lat konsekwentnie rozwija swoją rolę jako hub lokalnych inicjatyw, stając się nie tylko miejscem zakupów, ale także platformą współpracy z instytucjami, organizacjami i społecznością Jeleniej Góry oraz całego regionu Karkonoszy. Tylko w ubiegłym roku centrum zrealizowało ponad 60 wydarzeń obejmujących projekty edukacyjne, sportowe, społeczne i kulturalne, które realnie wpływały na życie mieszkańców.

Wśród nich znalazły się m.in. Targi Pracy organizowane wspólnie z Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży, prezentacja Tradycyjnych Stołów Wigilijnych promująca lokalne dziedzictwo kulinarne, finał WOŚP, eventy motoryzacyjne czy spotkania autorskie z lokalnymi twórcami. Galeria aktywnie odpowiada także na wyzwania społeczne i środowiskowe – angażując się m.in. w akcje ekologiczne, takie jak wspólne sadzenie drzew z Lasami Państwowymi, czy w działania pomocowe podczas ubiegłorocznej powodzi, kiedy to Nowy Rynek stał się miejscem koordynacji wsparcia dla poszkodowanych.

„Konsekwentnie realizujemy strategię budowania bliskich i autentycznych relacji z mieszkańcami. Działania, które podejmujemy, są przemyślane i oparte na długofalowej koncepcji, mocno zakorzenionej w regionie. Nie są to inicjatywy przypadkowe – to program starannie przygotowany, odpowiadający na lokalne potrzeby i wartości. Naszą silną stroną jest współpraca z lokalnymi instytucjami, organizacjami oraz miastem, co pozwala nam tworzyć projekty o realnym znaczeniu dla społeczności. Dzięki temu Nowy Rynek nie tylko jako centrum handlowe, ale także jako ważne miejsce na mapie życia społecznego i kulturalnego regionu” – podkreśla Anita Mieszkowska, Marketing Manager Balmain Group.

Działalność galerii zakłada również szczególne zaangażowanie w projekty skierowane do dzieci i młodzieży. Doskonałym przykładem jest otwarcie przestrzeni artystyczno-edukacyjnej LOKAL 10/75, współpraca przy Nash Festival, cykle warsztatów rozwojowych, wakacyjne warsztaty edukacyjne realizowane z Karkonoskim Parkiem Narodowym czy Street Art Fest – wyjątkowy projekt społeczno-artystyczny zainicjowany przez jeleniogórską młodzież i zrealizowany w Nowym Rynku.

Ważnym obszarem działań jest również wspieranie lokalnego sportu – centrum organizowało cykl dziecięcych turniejów piłkarskich z lokalnym klubem, międzywojewódzkie zawody w biegu na orientację o Puchar Paulinum 2025, a także stało się gospodarzem jubileuszu 80-lecia Harcerstwa Dolnośląskiego, w którym uczestniczyło blisko 500 harcerzy. Tego typu inicjatywy stały się codziennością galerii.

Galeria w sercu Karkonoszy

Nowy Rynek pełni dziś rolę ważnego miejsca integracji społecznej i kulturalnej w regionie. Równolegle, konsekwentnie realizowana strategia rozwoju tenant-mixu, w oparciu o obecność silnych marek i różnorodnych usług, sprawia, że obiekt umacnia swoją pozycję jako regionalne centrum codziennych zakupów.

„Naszą ambicją było połączenie pod dachem Nowego Rynku kompleksowej oferty zakupowej, rozrywki i lokalnych inicjatyw. Dzięki temu mieszkańcy i turyści znajdują tu nie tylko szeroki wybór marek, ale również przestrzeń do spotkań i wspólnych doświadczeń. To właśnie połączenie autentycznego zaangażowania w życie regionu, bogatej oferty rozrywki i wygody zakupów czyni Nowy Rynek prawdziwą „Galerią w sercu Karkonoszy” – podsumowuje Anita Mieszkowska, Marketing Manager Balmain Group.

Pomad 20 lat doświadczenia na rynku polskim

Balmain Group obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy, wypoczynkiem czy logistyką.

W swoim portfolio posiada 22 nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 44 mln klientów. Balmain Group dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!