W Galerii Pomorskiej zadebiutowała pierwsza w Bydgoszczy sala zabaw Klub Fikołki jako jedna z największych tego typu atrakcji w regionie. Zajęła powierzchnię 615 mkw. To 35. sala zabaw.
Nowy najemca poszerza ofertę rozrywkową centrum oferując dzieciom nie tylko zabawę, ale również zajęcia edukacyjne i ogólnorozwojowe. Otwarcie Klubu Fikołki to istotny krok w rozwoju Galerii Pomorskiej jako destynacji zakupowej o silnym rodzinnym charakterze.
Galeria Pomorska powitała nowego najemcę 17 października.
Klub Fikołki zlokalizowany jest naprzeciwko sklepu Action. Na powierzchni 615 mkw. do dyspozycji dzieci do 11 roku życia oddano szeroki wachlarz atrakcji m.in. zjeżdżalnie, labirynt z lustrami, wiszący most, labirynty z przeszkodami i rozbudowaną konstrukcję zabawową. Dla najmłodszych przygotowano specjalny Kącik Malucha z zabawkami sensorycznymi i ogólnorozwojowymi. Integralną częścią konceptu jest klimatyczna kawiarnia Fikołki Caffe – miejsce, w którym opiekunowie mogą odpocząć przy filiżance kawy, śledząc jednocześnie zabawę dzieci. W ofercie znajdują się również desery oraz przekąski na słodko i słono.
Klub Fikołki stanowi obecnie jedną z największych atrakcji dla najmłodszych nie tylko w centrum, ale całej Bydgoszczy. Otwarcie sali zabaw popularnej sieci jest wyraźnym ukłonem w stronę rodzin z dziećmi.
„Galeria Pomorska od lat odgrywa istotną rolę na rodzinnej mapie Bydgoszczy. To nie tylko miejsce codziennych zakupów, ale również przestrzeń wspólnego spędzania czasu. Wzmacnianie strefy rozrywkowej, skierowanej przede wszystkim do rodzin z dziećmi, traktujemy jako jeden z filarów naszej długofalowej strategii. Pod dachem centrum łączymy ofertę handlową z rozrywką, tworząc atrakcyjne i angażujące środowisko zakupowe. W tym kontekście otwarcie sali zabaw popularnej sieci to ważny krok” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.
„Fikołki to silna i rozpoznawalna marka, ceniona za jakość, doświadczenie i kompleksową ofertę skierowaną do najmłodszych i ich rodziców, dlatego jesteśmy przekonani, że ta propozycja odpowie na potrzeby naszych klientów”.
Nowy najemca rozwija również szeroką ofertę edukacyjną, w ramach której organizuje m.in. zajęcia sensoryczne, ogólnorozwojowe, eksperymentalne, taneczne, sportowe, umuzykalniające, rytmiczne, językowe czy jogę rodzinną. Fikołki wychodzą do klientów z organizacją warsztatów hobbystycznych, bali tematycznych, półkolonii letnich i zimowych czy „Nocowanek”. Sieć uruchomiła niedawno model subskrybcyjny dla klubowiczów Fikołków.
„Bydgoszcz będzie kolejnym miastem, w którym Fikołki działają w rewolucyjnym na rynku rozrywki dziecięcej formacie abonamentowym. Wprowadzona w wakacje aplikacja ułatwi klientom jeszcze bardziej korzystanie z naszych usług. Dzieci do 24 miesiąca życia po wyrobieniu Karty Malucha mogą bawić się za darmo. Dla starszych przygotowaliśmy specjalne karnety abonamentowe” – mówi Bertrand Jasiński, prezes Family Benefits S.A., właściciela Klubów Fikołki.
„Placówka w Galerii Pomorskiej jest naszą 35. salą zabaw. Ta wysoka liczba to także efekt przejęcia sieci Bajkowy Labirynt. Konsekwentnie realizujemy strategię otwarć, wybierając najlepiej rokujące centra i parki handlowe. Oferta Klubów Fikołki uzupełnia rodzinny tenant mix najemców. Dzięki temu klient przedłuża czas pobytu w obiekcie, co wpływa na obroty wszystkich najemców” – dodaje.
Fikołki to dynamicznie rozwijająca się polska sieć sal zabaw, działająca od ponad dekady. Obecność marki w Galerii Pomorskiej wzbogaci kompleksową ofertę centrum.