WITTCHEN inwestuje w modernizacje salonów

WITTCHEN nie tylko inwestuje w otwarcia nowych salonów, ale i modernizuje już te istniejące. Od 17 października klienci mogą robić zakupy w zmodernizowanym salonie marki w Rzeszowie o powierzchni niespełna 100 mkw.

Salon zachwyca nowoczesnym designem i stylowym wnętrzem. Po metamorfozie przestrzeń zyskała nowy charakter – dominują ciepłe beże i złote akcenty, a lekkie regały i nowa witryna tworzą spójny, minimalistyczny koncept zgodny z aktualnymi trendami.

Na klientów czeka również rozszerzony asortyment, w tym premierowa kolekcja tekstylna: dzianiny, wełniane komplety, miękkie swetry oraz wyjątkowa linia HOME. Do dyspozycji gości oddano także komfortową przymierzalnię, podnoszącą jakość zakupów.

Nowy salon znajduje się na parterze, tuż przy wejściu od al. Kopisto, w sąsiedztwie marek premium.

W tendencji wzrostowej

Według wstępnych szacunków, w trzecim kwartale 2025 roku Grupa WITTCHEN osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 119,7 mln zł, co oznacza wzrost o 4% w porównaniu z tym samym okresem 2024 roku. Narastająco, w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku łączna sprzedaż wyniosła 325,6 mln zł (+1% r/r).

Sprzedaż do klientów detalicznych w minionym kwartale sięgnęła 106,9 mln zł i była o 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w segmencie B2B wyniosły natomiast 12,8 mln zł, czyli o 17% więcej r/r.

„Trzeci kwartał tego roku przyniósł lekkie odbicie sprzedaży w Grupie WITTCHEN, dzięki czemu narastająco cały okres od stycznia do września również zakończyliśmy nieco wyższymi przychodami niż przed rokiem. Aktywnie dążymy do tego, aby podtrzymać, a nawet wzmocnić tę pozytywną tendencję w kolejnych okresach.

W tym celu stale uatrakcyjniamy i rozbudowujemy naszą ofertę. Dziś jednak trudno jeszcze mówić o trwałej poprawie otoczenia rynkowego. Z jednej strony, popyt konsumencki odbudowuje się powoli, a klienci chętniej realizują mniejsze pojedyncze zamówienia, a z drugiej – mierzymy się z agresywną konkurencją niektórych graczy, co rodzi presję na ceny. W efekcie, wartość sprzedaży rośnie wciąż wolniej niż wolumeny sprzedanych produktów” – komentuje Jędrzej Wittchen, prezes WITTCHEN S.A.

Wittchen ma w portfolio ponad 100 salonów

Grupa WITTCHEN zajmuje się sprzedażą ekskluzywnej galanterii skórzanej, obuwia i odzieży oraz luksusowych dodatków i akcesoriów podróżnych. Budowana od ponad 30 lat marka WITTCHEN jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w Polsce.

Wg stanu na koniec czerwca 2025 roku, Grupa WITTCHEN prowadziła sprzedaż poprzez 8 własnych e-sklepów (wliczając Polskę), 34 platformy marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami WITTCHEN i WITTCHEN Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach.

Od 2015 roku spółka WITTCHEN S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz