Douglas inwestuje w modernizacje swoich salonów

Modernizacja perfumerii Douglas w Częstochowie to kolejny krok w realizacji strategii marki, której celem jest tworzenie inspirujących przestrzeni beauty w kluczowych lokalizacjach w Polsce. Powiększona i całkowicie przeprojektowana lokalizacja odzwierciedla najnowszy koncept Douglas Beauty Store, łącząc elegancki design z funkcjonalnością, technologią i rozwiązaniami zgodnymi ze standardami ESG.

Re-otwarcie w Częstochowie umacnia pozycję Douglas jako marki, która konsekwentnie inwestuje w rozwój sieci, nowoczesne doświadczenia zakupowe i bliskość z klientem.

Rozbudowa perfumerii w Galerii Jurajskiej odpowiada na rosnące zainteresowanie ofertą Douglas w regionie oraz pokazuje potencjał rynku beauty na Śląsku. Koncept DOUGLAS Beauty Store stanowi centralny element strategii rozwoju sieci – design i technologia wspierają doświadczenie klienta,
a każdy detal sprzyja budowaniu relacji z marką. Modernizacja perfumerii w całej Polsce pozwala Douglas nie tylko dostosować się do zmieniających się oczekiwań konsumentów, ale także wzmocnić pozycję lidera w segmencie premium beauty, oferując klientom spójne, angażujące i komfortowe doświadczenie zakupowe.

Atrakcje na otwarcie

Z okazji otwarcia perfumerii, na klientów czeka szereg atrakcji i ofert specjalnych dostępnych z kartą Douglas – m.in. 20% rabatu na perfumy przy zakupach od 149 zł (oferta obowiązuje w dniach 29–30 października), a także promocja 3 za 2 na produkty z linii Douglas Collection. Dodatkowo, 29 października (lub do wyczerpania zapasów), 200 pierwszych klientów posiadających kartę Douglas, którzy dokonają zakupów za minimum 199 zł, otrzyma w prezencie torbę Summer z upominkami
o łącznej wartości 650 zł.

Z bogatą ofertą

Perfumeria oferuje szeroki wybór marek luksusowych i dermokosmetycznych
oraz viralowych produktów z social mediów, obejmując zarówno ikony światowego rynku kosmetycznego, jak i gorące nowości. Makijaż od Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills czy DOUGLAS Collection, zapachy od Lancôme, Armani i Yves Saint Laurent, a także pielęgnacja ciała Sol de Janeiro to tylko niektóre z propozycji dostępnych w nowo otwartej perfumerii.

W zgodzie z ESG

Wnętrze zaprojektowano tak, by w naturalny sposób prowadziło klientów przez różne strefy beauty – od pielęgnacji, przez makijaż, aż po zapachy. Perfumeria została wyposażona w energooszczędne oświetlenie LED, systemy inteligentnego zarządzania klimatyzacją i cyfrowe ekrany LED – rozwiązania zgodne ze standardami ESG, które Douglas sukcesywnie wdraża we wszystkich nowych
i modernizowanych lokalizacjach.

W modelu omnichannel

Klienci Douglas mogą korzystać z pełnego wachlarza usług omnichannel, m.in. Click & Collect
i Click & Collect Express, a także z możliwości składania zamówień online przy wsparciu konsultantów. Z myślą o jeszcze lepszej obsłudze klienta w perfumerii dostępne są nowoczesne rozwiązania, takie jak Beauty Mirror w aplikacji mobilnej DOUGLAS, pozwalający wirtualnie testować makijaż.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz