Mistrz Piekarz planuje 60. lokalizacji do końca 2025 roku

Zaledwie pięć miesięcy po otwarciu pierwszego punktu, marka Mistrz Piekarz liczy już kilkanaście aktywnych punktów sprzedażowych w formie mobilnej przyczepy gastronomicznej, a niebawem będzie ich łącznie ponad 60. Nowy, mobilny koncept piekarniczy stworzony przez Dolci Sapori Sp. z o.o. to pierwsza tego typu franczyza w Polsce, która szybko zyskała zainteresowanie wśród przedsiębiorców i klientów.

Pierwszy punkt mobilnej piekarni Mistrz Piekarz otwarty został w czerwcu 2025 roku. W ciągu niespełna pięciu miesięcy sieć urosła do kilkunastu punktów sprzedażowych. Dolci Sapori zapowiada, że do końca roku funkcjonować będzie ponad 60 punktów.

„Cieszymy się, że nowy koncept w portfolio Dolci Sapori zyskał tak dużą popularność. Planujemy systematyczną ekspansję, jednak naszym celem nie jest masowe mnożenie punktów, ale budowa spójnej, nowoczesnej i jakościowej sieci, która będzie notowała zrównoważony, długofalowy rozwój dbając o wysoką jakość i standardy. Na rynku jest miejsce na takie podejście, co potwierdza zaufanie partnerów, z którymi współpracujemy” – Michał Kłusek, prezes zarządu Dolci Sapori Sp. z o.o.

Szybki rozwój marki stał się możliwy dzięki atrakcyjnemu modelowi franczyzowemu, który zakłada: mobilność (brak konieczności wynajmu lokalu), pełne wsparcie operacyjne i marketingowe oraz dostęp do wysokiej jakości produktów dostarczanych do punktu dwa razy w ciągu dnia.

Nowoczesny koncept, tradycyjne receptury

Mistrz Piekarz to mobilna piekarnia, której wyróżnikiem jest połączenie tradycyjnych receptur piekarniczych z nowoczesnym modelem sprzedaży. W ofercie znajdują się chleby na naturalnym zakwasie, bułki oraz tradycyjne, ręcznie lepione chałki, drożdżówki oraz domowe ciasta. Wypieki przygotowane są z najwyższej jakości naturalnych produktów i powstają we współpracy z piekarnią o blisko 100-letniej tradycji. Pieczywo dostarczane jest do punktów dwa razy dziennie, co zapewnia świeżość i wyjątkową jakość, docenianą przez klientów już w kilku województwach.

„Chcemy, by nasi Klienci mogli kupić świeże pieczywo bezpośrednio na swoim osiedlu, odprowadzając dziecko do szkoły czy w drodze do pracy. Mistrz Piekarz odpowiada na tę potrzebę, ale daje też franczyzobiorcom wyjątkową szansę na wejście do biznesu opartego na partnerstwie i sprawdzonym modelu” – Michał Kłusek, prezes zarządu Dolci Sapori Sp. z o.o.

Dolci Sapori – sprawdzony partner franczyzy gastronomicznej

Mistrz Piekarz to trzeci koncept w portfolio Dolci Sapori Sp. z o.o. – polskiej firmy, która w krótkim czasie stała się jednym z najbardziej dynamicznych graczy na rynku gastronomicznych konceptów franczyzowych. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu innowacyjnych marek street food, odpowiadających na zmieniające się potrzeby konsumentów i preferencje nowych pokoleń. W portfolio firmy znajdują się także marki Am Am Kebab oraz Mniami ICE CREAM. W skład sieci Dolci Sapori Sp. z o.o. wchodzi obecnie ponad 360 aktywnych punktów sprzedażowych.

Firma od początku istnienia stawiała sobie za cel nie tylko rozwijanie konceptów gastronomicznych, ale też dawanie realnej szansy ludziom, którzy chcą wejść do świata przedsiębiorczości na uczciwych, partnerskich zasadach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz