Jesień mieni się premierami w Starym Browarze w Poznaniu

Tej jesieni w Starym Browarze trwa seria otwarć. Nowości w ofercie obejmują kilka branż: od obuwia i akcesoriów skórzanych, przez gastronomię, po usługi beauty, optyczne i medyczne. Do grona Najemców dołączyli Bloch Optyk, koncept Poznaje oraz Tao Tao Spa. Swoją działalność w Starym Browarze rozwijają eobuwie.pl oraz placówka Lux Med.

Poznaje to nowy punkt na kulinarnej mapie Starego Browaru. To koncept bakery & restaurant – pionierski projekt w portfolio Enata Bread, grupy z branży piekarniczo- cukierniczej, w skład której wchodzą także marki Bakery oraz Gorąco Polecam. Poznaje działa w lokalu przy Dziedzińcu. Po remoncie zmienił się on w dwupoziomową przestrzeń restauracyjną z piekarnią, kuchnią i barem. Na czele załogi Poznaje stanął szef kuchni Jarosław Kin, zdobywca wielu prestiżowych nagród z 20-letnim doświadczeniem (m.in. w MUS bar & view, Hotel Lake Hill Resort & Spa, 62 Bar & Restaurant). W pierwszej odsłonie restauracji klienci będą mogli skosztować autorskich wypieków i menu śniadaniowego.

Ofertę optyczną Starego Browaru wzmocniły firmy z poznańskim rodowodem Bloch Optyk oraz Optyk Studio 1242. Nowo otwarty butikowy salon Bloch Optyk w Starym Browarze w Atrium to miejsce w oryginalnej aranżacji wyposażone w najnowocześniejsze urządzenia diagnostyczne obsługiwane przez wykwalifikowanych optometrystów. W salonie dostępne są okulary Chopard, Tom Ford, Bottega Veneta, Saint Laurent, Gucci, OFF WHITE, David Beckham, Etro oraz wiele niszowych marek. Z kolei salon Optyk Studio 1242 w nowej lokalizacji w Pasażu i oryginalnej aranżacji ma w ofercie lubiane przez klientów oprawy Loewe, Ray Ban, Oakley, Chloe, Mykita, Persol, Prada, Dolce & Gabbana i wielu innych kultowych brandów.

Jakość oferty i doświadczeń

Stary Browar poszerzył też zakres usług w sektorze beauty i wellness. W Pasażu otworzył się salon pod szyldem Tao Tao Spa. Tao Tao to sieć luksusowych SPA, która zdobyła uznanie dzięki unikalnemu połączeniu balijskiej tradycji z najwyższymi standardami usług, oferująca doświadczenia relaksacyjne w duchu 5-gwiazdkowego poziomu obsługi. Charakterystyczne wnętrza salonów Tao Tao inspirowane są autentycznym designem z Bali. Oficjalne otwarcie spa w Starym Browarze odbędzie się 29 października, a gościem specjalnym premiery będzie ambasadorka Tao Tao, aktorka Katarzyna Warnke.

„Naszych nowych najemców łączy bezkompromisowe podejście do jakości w dziedzinie, w której są ekspertami” – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem.

„Zaangażowanie w zdobycie grona lojalnych klientów widać tu zarówno na poziomie budowania oferty, jaki i inspirującej promocji, eventów powitalnych, jakościowej komunikacji wizualnej. Dbałość o customer experience i ekscytującą oprawę premiery marek szybko procentuje” – podsumowuje.

Rozwój współpracy z Najemcami

W Starym Browarze miało też miejsce re-otwarcie salonu eobuwie.pl w Pasażu. Sklep przeszedł kompleksową modernizację. W lokalu wdrożono nowy omnichanelowy koncept multibrandu, w którym ekspozycja fizycznych produktów połączona jest z dostępnością digitalowych katalogów z pełnym asortymentem. Stary Browar intensywnie rozwija też współpracę z długoletnim najemcą – centrum medycznym Lux Med. Przychodnia w Atrium powiększyła się niedawno o nowe gabinety.

„Lux Med działa u nas prawie od początku istnienia Starego Browaru” – mówi Magdalena Kowalak.

„W 2019 r. miała miejsce pierwsza znacząca rozbudowa placówki, teraz rozpoczęliśmy kolejny etap rozwoju współpracy. Lokalizacja centrum medycznego w naszej galerii to doskonałe rozwiązanie dla klientów i pacjentów, którzy wizytę u specjalisty mogą połączyć z zakupami, skorzystać z wygodnego parkingu albo dotrzeć na badania komunikacją miejską” – podkreśla Kowalak.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz