Październik był miesiącem rekordowym dla marki Sinsay. Otworzyła aż 25 nowych salonów Sinsay w Polsce. Od Trzebiatowa po Cieszyn i od Zielonej Góry po Lubartów – sieć rośnie w każdym zakątku kraju. W sumie przybyło ponad 16 000 mkw. nowej przestrzeni handlowej.
Dwa największe salony o powierzchni przekraczającej 1 000 mkw. zostały otwarte w Głogowie (Park Handlowy S1) i Dąbrowie Górniczej (Park Handlowy S1 Dąbravia).
„Rozwijamy się w Polsce dynamicznie i konsekwentnie – chcemy być jak najbliżej naszych klientów. Otwieramy sklepy zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach, by każdy mógł na co dzień korzystać z naszej oferty. Polska pozostaje kluczowym rynkiem dla Sinsay, a tempo ekspansji pokazuje, jak duży potencjał wciąż w niej drzemie” – komentuje Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay.
Sinsay motorem napędowym LPP
W nowej strategii biznesowej LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.
Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy.
W nowej strategii LPP skupia się na mniejszych miejscowościach i odpowiada na obecne oczekiwania klientów, tworząc unikalną kategorię rynkową – Design&Value.
Sinsay jako jedyna marka na rynku łączy w sobie najważniejsze cechy nowoczesnego handlu: bliskość dobrze zaprojektowanych sklepów, silną obecność online, szeroką ofertę markowych produktów oraz przystępną cenę.
Skalowalność Sinsay i niskie nasycenie rynku otwiera przed spółką potencjał dotarcia do 300 mln klientów na 27 rynkach docelowych.
Do końca 2027 r. sieć stacjonarna Sinsay zwiększy się do ok. 6000 salonów.
LPP ma w portfolio 5 marek
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 43 rynkach na świecie.
Spółka posiada sieć blisko 3000 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,5 mln mkw. i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.
Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.