Dolci Sapori: AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową

Sieć gastronomiczna AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową dla klientów dostępną już od 7 listopad. Ponadto zapowiada aktualizację menu i nową odsłonę kampanii z udziałem gwiazdy polskiej piłki nożnej – Kamila Grosickiego. To kolejny krok w umacnianiu pozycji lidera na rynku street food w Polsce.

Dolci Sapori, właściciel marki AM AM Kebab, konsekwentnie udoskonala swoje usługi, odpowiadając na aktualne potrzeby biznesowe i oczekiwania miłośników kebabów. Firma ogłasza start dwóch kluczowych aplikacji mobilnych: jednej dedykowanej klientom sieci AM AM Kebab, a drugiej swoim partnerom franczyzowym.

Lojalność w aplikacji

Już 7 listopada 2025 roku, startuje aplikacja mobilna AM AM Kebab. Aplikacja oferuje program lojalnościowy, w którym za każdą wydaną złotówkę klienci otrzymają punkty, pozwalające wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Użytkownicy zyskają również dostęp do unikatowych promocji oraz będą na bieżąco z nowościami dzięki funkcji wysyłania powiadomień. Aplikacja pod nazwą „AM AM Kebab” będzie dostępna w sklepie Apple Store i Google Play.

Zarządzanie biznesem w nowoczesnym wydaniu

W celu lepszego wspierania codziennej pracy franczyzobiorców i usprawniania komunikacji w całej sieci, firma wprowadza także wewnętrzną aplikację. Gromadzi ona w jednym miejscu wszystkie kluczowe informacje, takie jak aktualności, komunikaty, a także obszerną bazę wiedzy z instrukcjami i materiałami niezbędnymi na każdym etapie prowadzenia biznesu.

„Naszym celem jest dostarczanie partnerom narzędzi, które realnie wpływają na ich obroty, ułatwiają prowadzenie biznesu i pozwalają skupić się na tym, co najważniejsze – obsłudze klienta i rozwoju własnego punktu gastronomicznego. Obie aplikacje to kolejny dowód na to, że słuchamy naszych franczyzobiorców i inwestujemy w technologie, które przynoszą wymierne korzyści” – mówi Michał Kłusek, Prezes Zarządu Dolci Sapori Sp. z o.o.

Nowe smaki, nowa kampania promocyjna

Właściciele AM AM Kebab pamiętają również o rozwoju oferty produktowej. Wraz z nowościami technologicznymi, sieć aktualizuje i urozmaica menu, w którym znalazły się sycące propozycje na chłodne dni. „Pita Drwala” z serem panierowanym oraz „Grosik Box” – poręczny kubełek z mięsem, frytkami i sałatką – to tylko niektóre z nowości, które mają podbić serca miłośników street foodu. Za zmianami w menu idą także zmiany w wyglądzie przyczep gastronomicznych AM AM Kebab, które zyskują odświeżony, nowoczesny wygląd.

Przedstawiciele sieci zapowiadają również nową odsłonę kampanii promocyjnej AM AM Kebab z udziałem Kamila Grosickiego.

„Współpraca z Kamilem Grosickim trwa już kilka lat. Jego energia, determinacja i sympatia, jaką cieszy się wśród kibiców, doskonale wpisują się w charakter marki AM AM Kebab. Jednocześnie, wprowadzając nowe aplikacje i odświeżając menu, pokazujemy, że jesteśmy marką nowoczesną, która reaguje na trendy i działa w trybie „turbo” – Artur Moczarski, Dyrektor marketingu Dolci Sapori Sp. z o.o.

Nowa kampania zostanie uruchomiona już za miesiąc.

W portfolio Dolci Sapori

Dolci Sapori Sp. z o.o. to polska firma założona w 2021 roku, która w krótkim czasie stała się jednym z najbardziej dynamicznych graczy na rynku gastronomicznych konceptów franczyzowych. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu innowacyjnych marek street food, odpowiadających na zmieniające się potrzeby konsumentów i preferencje nowych pokoleń. W portfolio firmy znajdują się takie marki, jak AM AM Kebab, Mniami ICE CREAM oraz Mistrz Piekarz. W skład sieci Dolci Sapori Sp. z o.o. wchodzi obecnie ponad 360 aktywnych punktów sprzedażowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz