From Poland with love – europejska kampania InPost

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, rozpoczyna kompanię informacyjną „From Poland with love” na najważniejszych rynkach, na których jest obecna. Kampania podkreśla polskie pochodzenie rozwiązań logistycznych, które stoją za sukcesem Firmy.

Na koniec III kwartału Grupa InPost posiadała na 9 europejskich rynkach sieć punktów OOH liczącą 90 000 lokalizacji, w tym 56 757 maszyn Paczkomat.

– Wszystko zaczęło się w 2009 roku, gdy w Krakowie stanął pierwszy Paczkomat. Dziś, po ponad 15 latach rozwoju, inwestycji i innowacji, InPost to europejski lider rozwiązań logistycznych dla e-commerce, a z urządzeń Paczkomat można skorzystać w Londynie, Paryżu, Rzymie czy Madrycie. Działamy już w 9 krajach – Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Luksemburgu i Holandii – i ciągle się rozwijamy. Nie zapominamy jednak o naszych początkach. To w Polsce narodził się pomysł, który zrewolucjonizował sposób nadawania i odbierania przesyłek, jesteśmy dumni z polskiego pochodzenia Grupy InPost – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

Kampania „From Poland with love” to celebracja polskiej innowacji, która stała się symbolem europejskiej rewolucji w logistyce. Dziś maszyny Paczkomat można znaleźć w tysiącach lokalizacji na całym kontynencie – od tętniących życiem metropolii, po mniejsze miasta i lokalne społeczności. Urządzenia pojawiają się nie tylko w centrach miast, ale również na lotniskach, kampusach akademickich, w centrach handlowych, szpitalach i od niedawna bankach, czyniąc odbiór i nadawanie przesyłek jeszcze łatwiejszym. InPost nieustannie inwestuje w rozwój infrastruktury, dostosowując swoje rozwiązania do potrzeb europejskich konsumentów.

Dynamiczny rozwój Grupy InPost na rynkach zagranicznych to dowód, że technologia i know-how stworzone w Polsce stały się fundamentem paneuropejskiej sieci logistycznej nowej generacji. We Francji InPost jest już liderem w segmencie dostaw out-of-home dzięki przejęciu Mondial Relay, a w Wielkiej Brytanii jednym z najszybciej rosnących operatorów logistycznych na rynku. Włochy, Hiszpania, Portugalia czy kraje Beneluksu to kolejne obszary, gdzie sieć urządzeń Paczkomat systematycznie się rozrasta – oferując milionom klientów tę samą wygodę, z której Polacy korzystają już od lat. Pokazuje to, że polska innowacja skutecznie podbija Europę, wyznaczając nowe standardy w nowoczesnej logistyce.

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec Q3 2025 roku dysponowała blisko 90 000 punktami out-of-home, w tym niemal 57 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat i ponad 33 000 punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2024 roku firma obsłużyła ponad miliard przesyłek, a w Q3 2025 r. wolumen paczek wyniósł 351,5 mln (+34% r/r).

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz