Sieć Kodano zadebiutowała na kolejnym rynku

Kodano otwiera pierwszy salon optyczny w Rumunii – w Shopping City Buzău. To część strategii ekspansji zakładającej otwarcie co najmniej 20 sklepów rocznie.

W salonie oferowana jest kompleksowa opieka nad wzrokiem, obejmująca:

  • profesjonalne doradztwo specjalistów,
  • nowoczesny sprzęt oparty na technologii AI,
  • własną produkcję soczewek o wysokiej jakości,
  • szeroką gamę oprawek i soczewek dopasowanych do różnych potrzeb wizualnych.

Rozpoczęcie działalności w Shopping City Buzău obejmuje bezpłatne konsultacje, specjalne rabaty oraz nowoczesne, spersonalizowane doświadczenie zakupowe.

Zagraniczna ekspansja

Firma Kodano Optik zainstalowała 8 nowych soczewkomatów w Holandii, udostępniając tym samym na kolejnym europejskim rynku na szybkie, komfortowe i przystępne cenowo zakupy soczewek kontaktowych. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju Grupy KODANO S.A., która stawia na innowacje oraz wygodę klienta.

„Cieszymy się w KODANO S.A. nie ostatni raz tej jesieni: właśnie zainstalowało się 8 nowych soczewkomatów w Holandii, udostępniając tym samym na kolejnym europejskim rynku na szybkie, komfortowe i przystępne cenowo zakupy soczewek kontaktowych! To kolejny krok w dynamicznym rozwoju Grupy KODANO S.A., która stawia na innowacje oraz wygodę klienta. Europa staje się coraz bardziej dostępna dla nowoczesnych rozwiązań KODANO!” – skomentował Karol Wilczko, wiceprezes zarządu, Kodano Optyk.

Firma uruchomiła w Austrii sklep internetowy Kodano.at, dzięki czemu klienci w tym kraju mogą zamawiać okulary i soczewki kontaktowe online. W Niemczech powstał również sklep internetowy Kodano Optyk, a sieć rozwija tam także sieć soczewkomatów.

Dynamicznie rozwija się także działalność stacjonarna. Na Słowacji marka otworzyła pierwszy zagraniczny salon w maju – w Avion Shopping Park w Bratysławie (ok. 60 mkw.). Wkrótce później uruchomiono drugi punkt w prestiżowym Eurovea Shopping Mall, a następnie kolejny salon w Central Bratysława, umacniając obecność w stolicy.

Ekspansja obejmuje również Czechy, gdzie Kodano Optyk otworzył już trzy salony. Dwa z nich znajdują się w Pradze – w galeriach Fenix (Megastore z szeroką ofertą markowych oprawek i okularów przeciwsłonecznych) oraz Harfa. Trzeci salon działa w Aupark Hradec Králové, a sieć zapowiada kolejne otwarcia w najbliższych miesiącach.

Zgodnie ze strategią rozwoju, Kodano Optyk planuje dalsze wejścia na rynki europejskie.
Aktualne kierunki ekspansji obejmują:

  • Słowację – e-commerce i salony stacjonarne,
  • Czechy – e-commerce i salony,
  • Rumunię – e-commerce i salony,
  • Niemcy – e-commerce i soczewkomaty,
  • Węgry – e-commerce,
  • Litwę – e-commerce.

Z ponad 100. salonami

Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, a poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Polska sieć, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw, rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większe uznanie wśród klientów.

Sieć Kodano Optyk posiada obecnie sieć ponad 100 salonów. Rozwija się też poprzez franczyzę. Plany rozwoju zakładają osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz