Krakowski Kredens umacnia pozycję w stolicy i rozwija sprzedaż online

Po udanym powrocie na rynek w 2024 roku marka Krakowski Kredens konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży i poszerza kanały dotarcia do klientów. IV kwartał 2025 roku upłynie pod znakiem dalszej ekspansji w stolicy: otwarcia drugiego sklepu w centrum handlowym G City Targówek, obecności na Jarmarku Świątecznym w centrum Blue City oraz dalszego rozwoju sprzedaży internetowej.

Obecność Krakowskiego Kredensu w Warszawie systematycznie się umacnia. Po sukcesie pierwszego sklepu stacjonarnego, otwartego w kwietniu br. na Ursynowie, marka zapowiada kolejne otwarcie. Jeszcze w listopadzie mieszkańcy Warszawy będą mogli odwiedzić drugi stacjonarny sklep Krakowskiego Kredensu, zlokalizowany w centrum handlowym G City Targówek przy ul. Głębockiej 15. Nowa lokalizacja ma na celu dotarcie do kolejnych miłośników regionalnych smaków Galicji i tradycyjnych przysmaków kuchni polskiej.

„Sukces naszego pierwszego sklepu na Ursynowie utwierdził nas w przekonaniu, że warszawiacy doceniają jakość i charakter naszych produktów. Dlatego jeszcze w listopadzie otwieramy drugi punkt – tym razem na Targówku, dzielnicy o stale rosnącym potencjale. Nasz nowy sklep powstaje w G City Targówek, jednym z największych centrów handlowo-rozrywkowych prawobrzeżnej Warszawy, oferującym doskonałą lokalizację i dostępność komunikacyjną” – mówi Paulina Vieuxmaire, Członek Zarządu i Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens.

W ofercie nowego sklepu stacjonarnego na Targówku znajdą się m.in. wędliny, sery, garmaż, słodycze, przekąski oraz szeroka gama zestawów prezentowych dostępnych także online.

Oferta prezentowa i słodkie upominki na Jarmarku Świątecznym w Blue City

Krakowski Kredens pojawi się ze swoją ofertą prezentową i słodkimi upominkami na Jarmarku Świątecznym w centrum handlowym Blue City w Warszawie (od 8 do 23 grudnia). Jarmark Świąteczny w Blue City to wydarzenie z ponad 20-letnią tradycją i jedna z najbardziej znanych przedświątecznych atrakcji stolicy. Udział w nim stanowi dla marki doskonałą okazję do zaprezentowania oferty bożonarodzeniowej szerokiemu gronu odbiorców oraz do bezpośredniego kontaktu z klientami. Marka we wrześniu br. zaprezentowała nowy projekt graficzny kultowej poduszki Krakowskiego Kredensu, która z pewnością będzie cieszyć się zainteresowaniem wiernych klientów.

Zestawy świąteczne dla firm i klientów indywidualnych

Krakowski Kredens rozwija także segment B2B, oferując firmom i agencjom prezentowym gotowe oraz personalizowane zestawy świąteczne. Marka kładzie nacisk na elastyczność i szybkość realizacji zamówień – możliwa jest zarówno wysyłka bezpośrednio do wskazanych klientów, jak i ekspresowe dostawy „last minute”.

W ofercie Krakowskiego Kredensu ponownie pojawiły się tradycyjne produkty galicyjskie, w tym historyczne receptury nalewek i trunków regionalnych, znanych z dawnych zestawów upominkowych marki.

Świąteczne nowości produktowe

W grudniu marka poszerzy ofertę o limitowaną kolekcję świątecznych ciasteczek w puszkach inspirowanych tradycyjnymi smakami – m.in. korzennych, kakaowych i żurawinowo – różanych. W sprzedaży pojawią się także nowe przetwory warzywne i owocowe, w tym klasyczne ogórki kiszone, gruszki w occie, kapusta kiszona oraz koncentrat barszczu czerwonego – nieodzowny element wigilijnej kolacji. W okresie przedświątecznym w sklepach stacjonarnych Krakowskiego Kredensu będą zbierane zamówienia na świąteczne wyroby garmażeryjne i wędliny.

Szczegóły zostaną zaprezentowane w najbliższych tygodniach w mediach społecznościowych marki.

Krakowski Kredens – smak, jakość i tradycja

Krakowski Kredens to marka, która przywołuje smaki dawnej Galicji i tradycji kuchni polskiej z przełomu XIX i XX wieku. W ofercie znajdują się m.in. wędliny, kiełbasy, garmaż, konfitury, syropy, owoce do mięs, grzyby, musztardy, słodycze, kawa i herbata. Każdy produkt powstaje z dbałością o detal – od receptury, przez składniki, po sposób wytwarzania – tworząc niepowtarzalne połączenie tradycji i jakości. Hasło marki: „Smak, który opowiada historię.”

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz