BIG STAR wprowadza na rynek nowy koncept

10 listopada 2025 roku marka BIG STAR otworzyła w warszawskim centrum handlowym Arkadia nowy salon o powierzchni 234 mkw. To pierwszy w Polsce sklep w koncepcie Home+ Blue – nowoczesnym formacie, który stawia na spójną kolorystykę, minimalistyczne rozwiązania i większy komfort zakupów.

Nowy lokal zaoferuje klientom:

  • przestronną aranżację z 5 strefami ekspozycji,
  • nowy wygląd przymierzalni i lepsze oświetlenie,
  • ekspozycję dopracowaną w detalach, by w pełni prezentować kolekcje BIG STAR.

Otwarcie sklepu w Arkadii to kolejny krok w rozwoju sieci i umacnianiu pozycji BIG STAR na rynku fashion retail. Nowy salon zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego.

W modelu omnichannel

Marka rozwija także kanały cyfrowe – niedawno uruchomiła nową aplikację mobilną oraz program lojalnościowy BIG STAR Club, dzięki którym klienci mogą korzystać ze specjalnych rabatów, zbierać punkty za zakupy (także w nowym sklepie w Arkadii) i zyskiwać dostęp do ekskluzywnych benefitów.

Nowa aplikacja mobilna BIG STAR, dostępna na systemach iOS i Android, to nie tylko wygodne narzędzie do zakupów online, ale kompleksowe, natywne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o budowaniu trwałych relacji z klientami. Łączy funkcjonalność sprzedażową z doświadczeniem zbliżonym do wizyty w sklepie stacjonarnym – dzięki zaawansowanej personalizacji, spójnemu stylowi wizualnemu i intuicyjnemu interfejsowi.

Aplikacja automatycznie dostosowuje się do trybu jasnego lub ciemnego zgodnie z ustawieniami systemowymi, zapewniając spójne wrażenia estetyczne. Interfejs został wzbogacony o wysokiej jakości zdjęcia kultowych produktów marki, przede wszystkim dżinsów, co czyni korzystanie z aplikacji doświadczeniem inspirującym i angażującym wizualnie. Stylizowane elementy UI, dopasowane fonty i ikony wspierają silną identyfikację marki na każdym etapie kontaktu z użytkownikiem.

Kluczowe funkcje obejmują inteligentne wyszukiwanie, zaawansowane filtry, możliwość skanowania kodów QR, dynamicznie dopasowujący się pulpit nawigacyjny oraz zintegrowany system rekomendacji produktowych. Aplikacja oferuje również nowy rozbudowany program lojalnościowy BIG STAR Club stworzony z myślą o budowaniu trwałych relacji z klientami i nagradzaniu ich za zaangażowanie. Użytkownicy mogą zbierać punkty za zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, a także za aktywności takie jak polecenie znajomego. Można je wymieniać na atrakcyjne rabaty i ekskluzywne oferty. Dodatkowo, posiadacze aplikacji mają stały wgląd w swój status, historię transakcji oraz aktualne promocje, co znacząco zwiększa wygodę korzystania i doświadczenia zakupowe.

Nowe narzędzie wspiera rozwój strategii omnichanne marki BIG STAR , zwiększając zaangażowanie klientów, poprawiając jakość obsługi i wzmacniając spójność doświadczenia zakupowego – zarówno online, jak i offline. Za eleganckim i dopracowanym interfejsem stoi skalowalna, stabilna architektura technologiczna, która umożliwia dalszy rozwój aplikacji wraz z rosnącymi potrzebami biznesowymi marki.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz