NEINVER odnotował solidny wzrost w całym portfolio w okresie od 1 stycznia do 31 października tego roku, z 5% wzrostem sprzedaży w salonach marek, w porównaniu do tego samego okresu 2024 roku.
Sprzedaż marek przyspieszyła późną wiosną, utrzymując wysoki poziom przez całe lato. W trzecim kwartale wzrosła o ponad 6% rok do roku. Ta dynamika utrzymała się na początku czwartego kwartału: październik przyniósł wzrost sprzedaży o 6,5% i większą liczbę klientów, co wspiera pozytywne prognozy na koniec roku.
“Rok 2025 potwierdza odporność naszego portfela” – powiedział Daniel Losantos, CEO NEINVER. “Nasze centra dostarczają stabilny wzrost, oferując markom pewność, że będą mogły się z nami rozwijać. Konsumenci wyraźnie poszukują wartości i doświadczeń, a nasza strategia handlowa i marketingowa, zmodernizowane otoczenie i bieżący program inwestycyjny zostały zaprojektowane tak, aby sprostać temu zapotrzebowaniu. Z solidnym początkiem czwartego kwartału wkraczamy w okres handlowy kończący rok, dobrze przygotowani do kolejnej fazy wzrostu”.
Flagowe wydarzenia NEINVER pozostają ważnym motorem napędowym frekwencji i sprzedaży, budując lojalność i zaangażowanie. W pierwszej połowie roku wydarzenia te, skoncentrowane na cenach i doświadczeniu klientów, wygenerowały 8% wzrost odwiedzin i 13% wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem w 2024 roku.
W tym ogólnym zestawieniu, Amsterdam The Style Outlets pozostaje jednym z najszybciej rozwijających się centrów w portfolio firmy. Obchodząc właśnie piątą rocznicę powstania, obiekt odnotowuje intensywny wzrost od początku roku, zwiększając wartość sprzedaży o około 20% i liczbę odwiedzających o około 10%. Outlet utrzymuje wysoki poziom najmu, generując wysokie wydatki klientów podczas jednej wizyty.
Marki nadal aktywnie pozyskują nowe lokalizację. NEINVER obserwuje ekspansję zarówno ze strony obecnych, jak i nowych najemców, w tym kolejnych restauracji i kawiarni, które uzupełniają ofertę modową i lifestylową.
Partnerzy handlowi otworzyli dodatkowe sklepy w ramach swoich portfolio, m.in. ASICS, Bimba y Lola, Columbia, Gap, HECHTER PARIS, Mango, Marc O’Polo, ONLY, Outly, Pandora, PIECES, Primor, Puma, Rituals, Under Armour and Villeroy & Boch, z Bimba y Lola i Mango niedawno dołączającymi do Viladecans The Style Outlets w Hiszpanii. Nowe marki z segmentu gastronomii to PAUL, bar czekoladowy Lindt, Costa Coffee, Alice Pizza, Roadhouse, Billy Tacos, Poke House, Pariani, Jeff de Bruges, Kusmi Tea, Chalito etc.
NEINVER obserwuje również wyraźny trend inwestowania marek w większe sklepy, wzmacniające doświadczenia klientów. Calzedonia, Calvin Klein, Desigual, Hugo Boss, Jack & Jones, Levi’s, Munich, New Balance, ONLY, Skechers i Wellensteyn znalazły się wśród najemców, którzy zwiększyli i zmodernizowali swoje powierzchnie w centrach.
Alpes The Style Outlets: flagowa, nowa destynacja transgraniczna
Jednocześnie NEINVER rozwija Alpes The Style Outlets, nową, ważną destynację outletową z otwartą przestrzenią. Ten drugi projekt firmy we Francji zgromadzi około 95 sklepów i restauracji. Położony przy granicy ze Szwajcarią, zaledwie 25 minut od Genewy, wyróżnia się strategiczną lokalizacją, oferując markom unikatowy, transgraniczny zasięg – dla mieszkańców, osób dojeżdżających do pracy i turystów.
Program renowacji i rozbudowy portfolio
Równocześnie firma wdraża program renowacji i rozbudowy, mający na celu wspieranie długoterminowego wzrostu i tworzenie atrakcyjniejszego otoczenia dla marek i klientów. W Hiszpanii remont centrum outletowego San Sebastián de los Reyes The Style Outlets (Madryt) planowany jest na 2026 rok, a Viladecans The Style Outlets (Barcelona) jest w fazie planowania rozbudowy. We Włoszech Vicolungo The Style Outlets (Novara) dodatkowo rozbuduje niedawno powstałą strefę gastronomiczną Food Plaza. Z kolei Las Rozas The Style Outlets (Madryt) i Castel Guelfo The Style Outlets (Bolonia) zakończyły prace remontowe.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie. To oferta ponad 400 sklepów z produktami marek premium i średniego segmentu niemal wszystkich branż, w cenach stale obniżonych do 70%.