Agata debiutuje w Ełku, czyli Karuzela z trzema nowymi otwarciami

Park Handlowy Karuzela Ełk konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na lokalnym rynku, rozwijając ofertę handlową i przyciągając kolejnych rozpoznawalnych najemców. W drugiej połowie grudnia na terenie kompleksu zadebiutował pierwszy w mieście wielkopowierzchniowy salon meblowy sieci Agata. W ostatnich tygodniach ofertę Karuzeli uzupełniły również sklepy Worldbox oraz Pan Materac.

19 grudnia br. w Parku Handlowym Karuzela Ełk otwarto salon sieci Agata – jednego z największych i najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów oraz dystrybutorów mebli i wyposażenia wnętrz. Sklep o powierzchni ok. 5 000 mkw. oferuje szeroki i kompleksowy asortyment mebli do salonu, sypialni, jadalni, kuchni oraz biur, a także bogaty wybór dodatków. W całej przestrzeni salonu, ekspozycji towarzyszą przykładowe aranżacje, prezentujące poszczególne kolekcje mebli i różne style dekoracyjne.

Kilka tygodni wcześniej w Karuzeli Ełk otwarto salon sieci Pan Materac o powierzchni blisko 200 mkw. To specjalistyczna marka, która oferuje szeroki wybór materacy – sprężynowych, piankowych oraz hybrydowych, a także łóżka, stelaże, poduszki i inne akcesoria sypialniane.

Do portfolio Karuzeli dołączyła również marka Worldbox – koncept skierowany do miłośników miejskiego stylu i sportowej wygody. W nowym sklepie o powierzchni 740 mkw. dostępna jest odzież, obuwie i akcesoria renomowanych producentów.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi i systematycznemu poszerzaniu tenant-mixu, Park Handlowy Karuzela pozostaje liderem lokalnego handlu oraz ważnym miejscem codziennych zakupów dla mieszkańców regionu. Karuzela w Ełku jest w pełni skomercjalizowana i tworzy nowoczesny kompleks handlowy o łącznej powierzchni ponad 22 000 mkw. GLA.

11 obiektów typu Karuzela

Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu „convienience” o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane przez Karuzela Holding (tj. JB Development i Retail Concept) oraz belgijskie fundusze zarządzane przez Mitiska REIM. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu, Karuzela realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości od 20 tys. do 90 tys. mieszkańców.

Dobre wyniki odwiedzalności

Sieć obiektów handlowych Karuzela odnotowały w pierwszej połowie 2025 r.średni wzrost liczby odwiedzających o 8%.

Wzrosty w projektach Karuzela dotyczą zarówno obiektów działających od ponad dekady, jak i tych otwartych w 2023 r. Szczególnym sukcesem może pochwalić się Karuzela w Białej Podlaskiej, gdzie liczba klientów w pierwszej połowie 2025 zwiększyła się aż o 36% względem poprzedniego roku.

Projekty Karuzeli to parki handlowe i małe galerie o średniej powierzchni ok. 12 tys. mkw., które w ciągu ostatnich 12 miesięcy przyciągnęły łącznie 15,5 mln wizyt klientów. Zdaniem zarządu spółki, rosnąca popularność obiektów to efekt konsekwentnej strategii rozwoju, elastycznego dostosowania oferty do lokalnych potrzeb oraz uzupełniania tenant-mix o sieci sklepów szczególnie poszukiwane przez klientów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz