Pięć nowych otwarć, czyli jeszcze większa oferta Karuzeli Kołobrzeg

Galeria Karuzela Kołobrzeg, największe centrum handlowe w mieście, konsekwentnie rozwija swoją ofertę, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania klientów. W ostatnim czasie na terenie obiektu otwarto w najnowszych konceptach sklepy marek Wojas, eobuwie oraz Giacomo Conti. Z kolei ofertę podróżniczą Karuzeli uzupełniły biura Cititravel i TUI.

W ostatnich tygodniach do grona najemców Galerii Karuzela Kołobrzeg dołączył salon Wojas, w którym dostępne jest obuwie damskie i męskie na każdą okazję, a także buty dziecięce marki Bartek. Ofertę sklepu uzupełniła elegancka galanteria skórzana – torebki, paski oraz portfele wykonane z wysokiej jakości materiałów.

Swoją obecność w galerii zaznaczyła również sieć eobuwie, która otworzyła salon zaprojektowany według najnowszego konceptu marki. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia i dodatków polskich oraz światowych producentów. Nowoczesna przestrzeń, intuicyjny układ oraz czytelny podział na strefy kategorii zostały uzupełnione o rozwiązania cyfrowe, umożliwiające szybkie wyszukiwanie i zamawianie produktów.

Kolejną nowością w Karuzeli jest salon Giacomo Conti – polskiej marki mody męskiej, specjalizującej się w eleganckich garniturach, koszulach i akcesoriach. Giacomo Conti od lat łączy włoski styl z polskim rzemiosłem, stawiając na wysoką jakość materiałów, nowoczesne kroje i dbałość o detale. W asortymencie sklepu znalazły się zarówno kolekcje casual, formalne, ślubne, jak i biznesowe.

Ofertę turystyczną uzupełniło biuro podróży Cititravel oraz biuro TUI w nowej lokalizacji przez co goście galerii mają jeszcze większy wybór kierunków i ofert wyjazdowych.

Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu „convienience” o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane przez Karuzela Holding (tj. JB Development i Retail Concept) oraz belgijskie fundusze zarządzane przez Mitiska REIM. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu, Karuzela realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości od 20 tys. do 90 tys. mieszkańców.

Dobre wyniki odwiedzalności

Sieć obiektów handlowych Karuzela odnotowały w pierwszej połowie 2025 r.średni wzrost liczby odwiedzających o 8%.

Wzrosty w projektach Karuzela dotyczą zarówno obiektów działających od ponad dekady, jak i tych otwartych w 2023 r. Szczególnym sukcesem może pochwalić się Karuzela w Białej Podlaskiej, gdzie liczba klientów w pierwszej połowie 2025 zwiększyła się aż o 36% względem poprzedniego roku.

Projekty Karuzeli to parki handlowe i małe galerie o średniej powierzchni ok. 12 tys. mkw., które w ciągu ostatnich 12 miesięcy przyciągnęły łącznie 15,5 mln wizyt klientów. Zdaniem zarządu spółki, rosnąca popularność obiektów to efekt konsekwentnej strategii rozwoju, elastycznego dostosowania oferty do lokalnych potrzeb oraz uzupełniania tenant-mix o sieci sklepów szczególnie poszukiwane przez klientów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz