Sklep Greenpoint już otwarty dla klientów Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim

Piąte urodziny Galerii Grodova, stały się dla Napollo okazją do poszerzenia oferty handlowej. W efekcie w portfolio galerii pojawiły się marki: YES, Vision Express, Triumph i Gatta, a 10 września otworzył się kolejny sklep – marki Greenpoint. Napollo jest wystawcą targów SCF 2022 Fall.

Tym razem Grodova wzmocniła swoje portfolio lubianą marką modową. Kolekcje Greenpoint przeznaczone są dla kobiet ceniących wygodę i nieskomplikowany codzienny styl. Różnorodność kolekcji pozwala na stworzenie zestawów, w których każda kobieta będzie czuła się swobodnie i wyjątkowo. Prostotę i lekkość wzorów uzupełniają naturalne tkaniny i dzianiny oraz bogata kolorystyka.

Pięciolecie naszej Galerii Grodova było dla nas świetną okazją do poszerzenia i odświeżenia oferty handlowej – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO – w zeszłym roku uruchomiony został salon 4F, niedawno otworzyliśmy salon biżuterii YES oraz Vision Express, teraz pojawił się także Triumph i zaraz po nim Gatta. A 10 września w Galerii Grodova otworzył się także Greenpoint. Rozszerzając naszą ofertę, wybieramy popularne marki, które mogą liczyć na niezmienne zainteresowanie ze strony Klientów i zachęcać ich do odwiedzania naszego obiektu.

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Jesienią 2021 dobiegła końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono jesienią 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. N-Park w podwrocławskich Łanach został otwarty 12 maja 2022,  w Pszczynie otwarcie N-Parku nastąpiło 22-go czerwca 2022. Kolejne na liście otwarć jest Gniezno, gdzie N-Park otworzy się w czwartym kwartale 2022, Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Kilka nowych N-Parków o powierzchni w sumie ponad 50 000 GLA planowane jest na przełomie 2022-2024. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz