We wtorek, 19 stycznia 2021 roku, sklep IKEA w Katowicach uruchomił Mobilny Punkt Odbioru Zamówień w Tarnowskich Górach. Zlokalizowany jest on przy ul. Zagórskiej 187. To już szóste tego typu miejsce na terenie województwa śląskiego, w którym można odebrać produkty IKEA zakupione online.
Poza tym klienci regionu mogą korzystać także z usługi „Dostawa do Paczkomatów”.
– Zależy nam na budowaniu bliskości marki z konsumentami, nie tylko w najbliższym obszarze naszego sklepu, ale w całym województwie śląskim. IKEA konsekwentnie kontynuuje rozwój w kierunku wielokanałowości, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania naszych Klientów – tłumaczy Monika Kosakiewicz-Komasara, kierownik ds. klienta biznesowego, lokalnego marketingu / zrównoważonego rozwoju IKEA w Katowicach.
Kolejny mobilny punkt odbioru IKEA
Do tej pory na mapie woj. śląskiego Punkty Odbioru Zamówień IKEA znajdowały się w Katowicach, Częstochowie, Gliwicach, Rybniku i Bielsku-Białej. Teraz do tych miejsc dołączają także Tarnowskie Góry. Dzięki temu klienci mogą robić zakupy w wygodny i bezpieczny sposób za pośrednictwem strony IKEA.pl oraz Mobilnej Aplikacji IKEA.
PARTNER PORTALU
– Mieszkańcy Tarnowskich Góry i okolic, podobnie jak ci z Rybnika, mogą korzystać ze wzorowanego na IKEA NEAR YOU w Danii Mobilnego Punktu Odbioru Zamówień, gdzie towar odbierany jest przez klienta bezpośrednio z parkingu galerii handlowej. Koszt tej usługi, którą wybiera się po dokonaniu transakcji, to 29 zł bez względu na wielkość zamówienia I bez ograniczeń wagowych. Klient niezależnie od tego, czy kupi na przykład sam materac, czy kuchnię zapłaci za dostawę tę samą cenę – tłumaczy Monika Kosakiewicz-Komasara, kierownik ds. klienta biznesowego, lokalnego marketingu / zrównoważonego rozwoju IKEA w Katowicach.
Mobilny Punkt Odbioru Zamówień w Tarnowskich Górach zlokalizowany jest przy ul. Zagórskiej 187 (na parkingu przy sklepie Kaufland). Działa od poniedziałku do piątku w godz. od 16.00 do 19.00, a także w soboty i niedziele handlowe od 9.00 do 12.00. Pierwsze zamówienia kupujący odbiorą jeszcze w tym tygodniu.
– Zależy nam na budowaniu bliskości marki z konsumentami, nie tylko w najbliższym obszarze naszego sklepu, ale w całym województwie śląskim. Przyświeca nam hasło „IKEA bliżej niż myślisz”, dlatego konsekwentnie kontynuujemy rozwój w kierunku wielokanałowości, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania naszych Klientów – mówi Monika Kosakiewicz-Komasara.
Popularność usługi click&collect
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
A klienci IKEA coraz częściej korzystają z usług dostaw do domu, w tym coraz chętniej z usługi „Zamów i Odbierz”, dokonując zakupów na IKEA.pl. Udział sprzedaży online w całkowitej sprzedaży w roku finansowym 2020 (wrzesień 2019 – sierpień 2020) wzrósł dwukrotnie z 10 do 20 procent, natomiast liczba odwiedzin na stronie IKEA.pl wzrosła o 30 proc. do rekordowego poziomu 154 milionów. Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków online w IKEA na świecie. Już teraz w całym kraju klienci mogą zamawiać produkty z asortymentu firmy do 62 Punktów Odbioru Zamówień IKEA.
Jesienią 2020 roku IKEA wprowadziła nową usługę „Dostawa do Paczkomatów”. Klienci kupujący produkty online mogą wybrać jeden z ponad 9 tysięcy – w tym 1370 w woj. śląskim – Paczkomatów InPost w całej Polsce, do których trafi zamówienie.
– Do Paczkomatów InPost klienci mogą zamawiać produkty, które mieszczą się w paczkach o maksymalnych wymiarach do 56/36/38cm i o wadze do 24kg. Podczas zakupów na stronie IKEA.pl lub przez Aplikację IKEA system sam oceni, czy wybrane produkty mogą zostać dostarczone do Paczkomatu InPost. Nowa metoda dostawy jest dostępna dla około 4000 artykułów z oferty dostępnej na IKEA.pl. Koszt usługi jest stały i wynosi 12 złotych – mówi Monika Kosakiewicz-Komasara, kierownik ds. klienta biznesowego, lokalnego marketingu / zrównoważonego rozwoju IKEA w Katowicach.