Zautomatyzowane rozwiązania przyszłością dla branży retail
W ciągu ubiegłego roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie.
Z perspektywy operatora automatów paczkowych, w wyniku społecznej izolacji, większa liczba zamówień przełożyła się na dynamiczny wzrost zainteresowania automatami wśród partnerów biznesowych.
– Na przestrzeni roku odnotowaliśmy 53 proc. wzrost liczby paczek dostarczanych do naszych automatów. Oznacza to, że nasi klienci potrzebują dodatkowej przepustowości w swoich sieciach – powiedział Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Automatyzacja handlu
Obecnie, SwipBox dostarcza urządzenia w dwóch modelach. Classic, który jest obsługiwany za pomocą ekranu oraz bezdotykowe i bezekranowe rozwiązanie Infinity. W dobie pandemii, automaty stały się idealnym sposobem na bezpieczną realizację dostaw.
– Dużym zainteresowaniem cieszą się w szczególności automaty SwipBox Infinity. Wolnostojące, zasilane z baterii urządzenia nie wymagają dodatkowej infrastruktury, są właściwie samowystarczalne, a kilkadziesiąt z nich można zainstalować nawet w trakcie doby. Ponadto, zauważyliśmy, że konsumenci częściej zamawiają mniejsze paczki niż przed pandemią. Analizujemy dodatkowe konfiguracje i funkcje naszych urządzeń, aby mieć pewność, że odpowiadamy na rynkowe zapotrzebowanie – podsumował Michał Czechowski.
Operator jest gotowy na nową, pandemiczną normalność, tym bardziej że zautomatyzowane rozwiązania są przyszłością dla całej branży.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter