Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

AmRest nawiązał współpracę z Uber Eats

Z początkiem lutego marki gastronomiczne należące do AmRest dostępne są na platformie Uber Eats. Od teraz użytkownicy aplikacji mogą korzystać z usług KFC, Burger King oraz Pizza Hut. Łącznie, do platformy włączono ponad 286 restauracji zarządzanych przez spółkę.

Mieszkańcy 36 polskich miast mogą zamówić swoje ulubione potrawy z restauracji KFC, Burger King oraz Pizza Hut. To pierwszy raz, kiedy do platformy Uber Eats wdrożono tak dużą liczbę lokali. Kolejne marki i restauracje będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.

– Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w ofercie Uber Eats w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce – mówi Charity Safford, General Manager w Uber Eats.

R E K L A M A

AmRest umacnia segment dostaw

Nawiązanie partnerstwa z Uber Eats jest kolejnym krokiem umacniającym pozycję AmRest w segmencie dostaw. Spółka od lat inwestuje w nowoczesne kanały sprzedaży, stale poszerzając zasięg swoich usług.

– Segment online & delivery od lat jest jednym z kluczowych filarów strategii rozwoju AmRest. W ostatnim roku ten obszar jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Sukcesywnie rozwijamy usługę dostawy dla naszych kluczowych marek, ale też uruchamiamy marki wirtualne. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki aplikacji Uber Eats, jeszcze większa liczba klientów będzie miała okazję skorzystać z usług naszych restauracji – mówi Dingeman Heijboer, President New Business and Innovation w AmRest Holdings SE.

Oprócz kluczowych marek AmRest, w ramach platformy, w niektórych lokalizacjach dostępne są także marki wirtualne rozwijane przez Spółkę, m.in.: Oi Poke, Sushi Tone, Lepieje, czy Pierwsze i Drugie.