Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Rok 2023 w Uber Eats: Burger i pizza najchętniej zamawianym produktem

W zamówieniach z dostawą króluje burger i pizza. Najdroższe zamówienie Uber Eats zostało złożone we Francji. Jego wartość to aż 3293 dolary. Jak jeszcze minął rok 2023 w Uber Eats w Polsce i na świecie?

Co lubimy zamawiaćCo lubimy zamawiać i kupować na wynos?

Jak wynika z danych zebranych przez platformę Uber Eats, dobra bułka rządzi: Na platformie Uber Ears niepodzielnie króluje burger. Ta potrawa jest najpopularniejsza wśród użytkowników z Portugalii, Holandii, Wielkiej Brytanii i RPA. W Polsce za to króluje pizza.

Pizza traci na znaczeniu: Jeśli chodzi o menu, popularność włoskiego przysmaku spadła zaskakująco na tyle nisko w niektórych krajach, że zabrakło go w pierwszej dziesiątce w Holandii, Wielkiej Brytanii, Kenii i Portugalii.

Większość krajów starała się kończyć tydzień miłym akcentem: niedziela była najpopularniejszym dniem dla zamówień Uber Eats, z wyjątkiem Wielkiej Brytanii i RPA gdzie najczęściej zamawiają odpowiednio w sobotę i piątek.

Kenia i Szwajcaria najwięcej kupowała na wynos w 2023 r.

Kenia i Szwajcaria szalały na punkcie jedzenia i zakupów na wynos w 2023 r., odnotowując odpowiednio 265% i 106% wzrost zamówień.

Lojalność w cenie. W Polsce do historii przeszedł użytkownik, który w 2023 r. złożył aż 422 zamówienia w poznańskim lokalu McDonald’s. Pod względem miłości do marki jednak dużo brakuje mu do użytkownika z Wielkiej Brytanii. 736 zamówień z restauracji McDonald’s® na Gwyddon Road robi wrażenie. Niewiele mniej, bowiem 726 razy dostarczono jedzenie z lokalu Nando’s w Secunda, RPA.

Najdroższe zamówienia są we Francji użytkownicy z republiki zajmują całe podium pod kątem wartości zamówień, odpowiednio: 3292 USD, 3075 USD oraz 2459 USD.

Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miast, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem