Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

DeliGoo rozszerza zakres działań i zdobywa nowe miasta

Polski startup DeliGoo, który oferuje dostawy na żądanie, uruchomił oddziały w Krakowie i Lublinie, oferując restauratorom i sklepom z kolejnych miast szybkie dostawy posiłków, zakupów oraz innych przesyłek. Firma jest już obecna w 24 miastach.

DeliGoo to startup, który rozwiązuje problem logistyki ostatniej mili w polskich miastach. Kurierzy w charakterystycznych niebieskich strojach dostarczają zamówienia z restauracji, zakupy ze sklepów, a także m.in. przesyłki między firmami. DeliGoo wykorzystuje własne oprogramowanie logistyczne, umożliwiające planowanie tras, a także śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym. Dzięki temu kurierzy mogą m.in. łączyć zamówienia, unikając tzw. pustych przebiegów, przy jednoczesnym zachowaniu terminów dostaw. Z kolei nadawcy i odbiorcy znają przewidywany czas dostawy z dokładnością do kilku minut.

Współpraca DeliGo z Hebe, Bobby Burger, Da Grasso…

Od 2021 roku kurierzy DeliGoo dostarczają zamówienia z restauracji i sklepów w Krakowie. Na początku stycznia firma otworzyła oddział w Lublinie, a w ostatnim kwartale 2020 także w Gdyni, Kielcach i Warszawie. W sumie firma ma już w Polsce 24 oddziały, które prowadzi samodzielnie oraz w modelu franczyzowym. W całej Polsce kurierzy DeliGoo dostarczają jedzenie z ponad 700 restauracji – ogólnopolskich sieci, m.in. Bobby Burger, Da Grasso, Dominium, Falla, Krowarzywa, Manekin, Pierogarnia Stary Młyn, czy Subway, ale też znanych w swoich miastach lokali z tradycjami, takich jak warszawskie Kulturalna, La Sirena, Pizzeria z Nowolipek, Studio Buffo, czy Zapiecek. DeliGoo realizuje także dostawy ze współpracy z portalem Glodny.pl, a także obsługuje zamówienia z dostawą ekspresową z drogerii Hebe.

– Od blisko roku dostawy to podstawowy sposób zamawiania jedzenia w gastronomii. Ale ekspresowe dostawy na żądanie cieszą się coraz większą popularnością także w przypadku e commerce. Dotychczas restauracje oraz sklepy mogły wybierać przede wszystkim między zatrudnianiem własnych dostawców, a korzystaniem z portali i płaceniem im wysokiej prowizji. DeliGoo to trzecie rozwiązanie, łączące najlepsze obu opcji. Dajemy dostęp do technologii i sieci kurierów, którzy są zawsze do dyspozycji. Restauracje i sklepy mogą jednak dalej prowadzić sprzedaż samodzielnie i zachować niezależność – mówi Konrad Dymek, CEO i współzałożyciel DeliGoo.

– W całej Polsce obsługujemy setki tysięcy zamówień miesięcznie, realizując dostawy dla ponad 700 restauracji i sklepów. Teraz nasi kurierzy dowożą zamówienia w Lublinie, a także w Krakowie, mieście z długoletnimi tradycjami gastronomicznymi i olbrzymim rynkiem. Cieszymy się też z rosnącego zainteresowania dostawami na żądanie ze strony e-commerce oraz sklepów, które dotychczas w ogóle nie prowadziły sprzedaży wysyłkowej. Mamy też dla nich rozwiązania, które ułatwiają sprzedaż i przyjmowanie płatności przez internet, a także umożliwiają szybkie wprowadzenie dostaw w ich biznesach – mówi Łukasz Rybak, CSO i współzałożyciel DeliGoo.

DeliGoo to polski startup, który rewolucjonizuje dostawy na żądanie, dostarczając zamówienia z restauracji, zakupy ze sklepów, a także m.in. przesyłki między firmami. Firma ma w Polsce 24 oddziały, które prowadzi samodzielnie oraz na zasadach franczyzy. Kurierzy DeliGoo dostarczają jedzenie z ponad 700 restauracji (w tym m.in. lokali sieci Bobby Burger, Da Grasso, Dominium, Falla, Krowarzywa, Manekin, czy Pierogarnia Stary Młyn), a także sklepów – m.in. drogerii Hebe. W grudniu 2019 spółka pozyskała finansowanie od funduszu bValue, który wsparł też takie startupy jak CallPage, Senuto, Shoplo, Tidio, czy Your KAYA.
Więcej informacji na stronie deligoo.pl