PARTNERZY PORTALU

Glovo inwestuje i ulepsza działanie aplikacji

Hiszpański gracz rynku delivery nie zwalnia tempa. Glovo rozwija działalność swojego Centrum Technologicznego w Warszawie. Polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności, a firma chce inwestować w Polski rynek.

Polscy użytkownicy mogą korzystać z usług Glovo już od niemal 2 lat. W tym czasie aplikacja została pobrana niemal 2 miliony razy. Glovo chce inwestować w Polski rynek i rozwija w Warszawie otwarte w lipcu 2020 roku najnowocześniejsze centrum technologiczne – Glovo Tech Hub. Firma nieustannie powiększa swój zespół w Polsce. Warszawski Tech Hub to drugi tak wyspecjalizowany oddział firmy w Europie. Pierwszy mieści się w Barcelonie, z której pochodzi Glovo. Specjaliści z branży IT będą nieustannie pracować nad rozwojem oprogramowania aplikacji, który ma przynieść dodatkowe oszczędności poprzez automatyzację i optymalizację interakcji platformy i użytkowników.

Glovo będzie inwestować w Polsce

– Polska jest rynkiem niezwykle szybko rozwijającym się, chcemy w niego inwestować. Centrum technologiczne w Warszawie, które rozwijamy, jest drugim tego typu miejscem w Europie. Chcemy zatrudnić najwyższej klasy specjalistów z branży IT, którzy jeszcze bardziej rozwiną naszą aplikację oraz oferowane przez nas usługi i dostarczą użytkownikom możliwie najlepszych doświadczeń. Miniony rok sprawił, że rozwój technologiczny nabrał jeszcze większego znaczenia, dlatego nieustannie podążamy za zmianami. Jednym z najważniejszych wyzwań dla Glovo jest teraz wspieranie Q-Commerce, czyli ultraszybkiej dostawy, której czas wynosiłby maksymalnie 30 minut – podkreśla Carlos Silvan, manager Glovo Polska.

Zespół do Centrum Technologicznego nieustannie się rozrasta, a Glovo stale otwiera kolejne rekrutacje. Obecnie pracuje w nim ponad 50 osób, docelowo ma zatrudniać około 100 specjalistów IT.

Od startupu do globalnego gracza delivery

Hiszpański startup branży delivery, który w tym roku będzie obchodził swoje 5 urodziny, szturmem zdobył już nie tylko polski rynek, ale także hiszpański, ukraiński czy rumuński. Za pomocą Glovo użytkownicy mogą zamówić nie tylko jedzenie z ulubionych restauracji, ale także zakupy z sieci handlowych i punktów partnerskich, parafarmaceutyki, nawet poprosić kuriera o odbiór paczki czy złożyć zamówienie specjalne. Firma planuje mocno zwiększyć ekspansję, prognozując na obecny rok ponad 100 milionów zamówień, a w 2022 roku nawet 200 milionów. Tak śmiałe plany Glovo upatruje właśnie we wsparciu ze strony technologicznej.

– Rynek delivery nieustannie rośnie, a my chcemy być akceleratorem tych zmian. Rozwój centrum technologicznego w Polsce to jeden z etapów, które są dla nas jako firmy ogromnie ważne. Na innych rynkach testujemy nowe usługi, takie jak sprzedaż biletów w wersji elektronicznej, zamówienia z odbiorem osobistym, czy dostarczenie tekstów na COVID, które chcemy wdrażać globalnie – podsumowuje Silvan.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Firmy

Glovo jest spółką technologiczną i twórcą platformy Glovo. Glovo świadczy usługi w kategorii delivery. Usługi Glovo są dostępne za pomocą…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top