Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Nowa marka slow-fashion w Alfa Centrum

Tatuum – polska marka, która od ponad 20 lat w swoich projektach łączy uniwersalną klasykę z modnym luzem od 11 marca br. jest obecna także w Alfa Centrum. Salon w białostockiej galerii to jeden z pierwszych tzw. seasonal store, w którym modele z poprzednich kolekcji marki dostępne są w obniżonych cenach.

Tatuum jest firmą z tradycjami, ale stale śledzi i reaguje na globalne zmiany w branży modowej. Marka od początku istnienia tworzy wielosezonową, jakościową odzież inspirowaną naturą. Uniwersalny charakter projektów to odpowiedź na potrzeby klientów – zmęczonych „szybką” modą, niską jakością produktów i dynamicznie rotującymi trendami. Dzięki wykorzystaniu wysokogatunkowych tkanin i dzianin, stonowanej kolorystyce oraz sprawdzonym krojom, ubrania i dodatki Tatuum są znakomitym wyborem dla klientów w każdym wieku.

Seasonal store to zupełnie nowy koncept sprzedażowy, wpisujący się w ideę slow fashion. Modele dostępne w lokalach tego formatu pochodzą z poprzednich kolekcji marki i oferowane są z co najmniej 50-procentową zniżką. To sprawdzone i docenione produkty – teraz dostępne w jeszcze korzystniejszej cenie.

Butik Tatuum w Alfa Centrum znajduje się na pierwszym piętrze galerii, w pobliżu mBanku i salonu Zara. Niemal 122 mkw. urządzono zgodnie z minimalistyczną estetyką marki – we wnętrzu dominuje jasne drewno oraz szaro-stalowe detale. Asortyment sklepu obejmuje odzież damską i męską oraz akcesoria – warto pamiętać, że są to końcówki kolekcji, dlatego liczba egzemplarzy jest ograniczona.

Alfa Centrum Białystok

Alfa Centrum Białystok to największe centrum handlowe na Podlasiu. Zlokalizowane w sercu Białegostoku, zostało wybudowane w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej fabryki Eugeniusza Beckera. Na łącznej powierzchni 86 tys. mkw., znajduje się ponad 157 lokali handlowo-usługowych oraz 7-salowe kino. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem