Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Plantwear uruchomił nową platformę e-commerce

Plantwear, notowany na NewConnect internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych oraz spersonalizowanych prezentów, właśnie poszerzył portfolio swoich marek o JustPlants. W ofercie nowej, trzeciej już platformy e-commerce należącej do spółki, znajdą się rośliny doniczkowe w designerskiej oprawie.

– Analizując rynek, dostrzegliśmy coraz silniejszy trend związany ze wzrostem popularności roślin doniczkowych w domach. Moda na dekorowanie mieszkań roślinnością istotnie zwiększyła się wraz z nastaniem pandemii i pracy zdalnej. Dłuższe przebywanie w domach przekłada się na częstsze remonty czy uzupełnianie przestrzeni designerskimi dodatkami lub roślinnością – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. Podkreśla również, że oferowane przez spółkę rośliny mogą nie tylko poprawić samopoczucie, ale służyć jako naturalny domowy filtr powietrza.

Plantwear zamierza regularnie rozwijać bazę dostępnego asortymentu

Plantwear, za pośrednictwem platformy Just Plants, pilotażowo rozpoczyna sprzedaż online wybranych okazów roślin na terenie całej Polski. Wraz z przekroczeniem obranych milestonów sprzedażowych, spółka zamierza regularnie rozwijać bazę dostępnego asortymentu, a w kolejnym kroku wejść z platformą także na rynki zagraniczne.

– Staramy się wyjść z produktem, który nie był wcześniej powszechnie dostępny w kanale online. Wygoda i oszczędność czasu to dla klienta główne argumenty przemawiające za takim rozwiązaniem. W JustPlants klient dostaje wszystko to czego potrzebuje: roślinkę w idealnej doniczce z dołączoną “instrukcją obsługi”, co szczególnie ułatwia obycie z zielenią dla osób w tym niedoświadczonych. Dodatkowo, aby ułatwić logistykę stworzyliśmy autorskie, specjalnie zaprojektowane opakowanie, dzięki któremu roślina dojedzie do swojego właściciela w stanie nienaruszonym – podsumowuje Wiktor Pyrzyk.

Równolegle, Plantwear prowadzi zaawansowane prace związane z uruchomieniem sklepów Plantwear oraz Giftbay w języku niemieckim, skierowanych do klientów z Niemiec oraz Austrii. Jako pierwszy w tych krajach zacznie działać serwis Giftbay. Dodatkowo, już niedługo planowane jest wprowadzenie personalizowanych upominków na platformy Ebay oraz Amazon.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników