Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Grupa VRG z nowym formatem sklepu

Grupa VRG przygotowuje na pierwsze półrocze kilka premier. Wiosną w Krakowie otwarty zostanie pierwszy wielkoformatowy salon Wólczanki, w nowym koncepcie. Da on marce możliwość prezentacji znacznie poszerzonego asortymentu, z którym wchodzi ona w najnowszy sezon.

VRG operuje na łącznej powierzchni handlowej 53,0 tys. m2. Około ¼ sprzedaży marek grupy realizowana jest przez kanał online.

Odpowiedź na aktualne trendy

VRG rozwija ofertę w kierunku total look i smart casual. Firma odpowiada na aktualne trendy, nie zapominając o modzie formalnej. Grupa wchodzi w sezon wiosna-lato z kolekcjami o bardzo szerokim i różnorodnym asortymencie. Marki odzieżowe obok atrakcyjnego wzornictwa stawiają tradycyjnie na jakościowe materiały. W. KRUK proponuje autorską kolekcję biżuterii oraz wiosenne akcesoria, w tym nowe modele luksusowych zegarków.

Oferta odzieżowych marek VRG na wiosnę i lato łączy elementy mody formalnej, stanowiącej DNA grupy, z kolejnymi nowościami w segmencie casual odpowiadającymi na bieżące wymagania rynku. Kolekcje dostępne są w całości w sklepach online oraz czekają na klientów w salonach stacjonarnych, które zostaną ponownie otwarte po zakończeniu lock-downu.

– Wiosna w VRG to kwintesencja „total look” w asortymencie. Nasze marki: Vistula, Bytom i Wólczanka oferują kompleksową ofertę, m.in. t-shirty, jeansy, sportowe kurtki, sukienki, bluzy, a nawet stroje kąpielowe i klapki. Nie rezygnujemy przy tym z naszych flagowych produktów: garniturów, marynarek i koszul. Wiemy, że na rynku zawsze będzie miejsce dla eleganckich, jakościowych kolekcji mody męskiej i damskiej, szytych z poszanowaniem sztuki krawieckiej, z najlepszej jakości materiałów naturalnych – mówi Andrzej Jaworski, prezes VRG SA.

Jak podkreśla Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek, rok handlu w otoczeniu COVID-19 przyspieszył w VRG zmiany asortymentowe, które spółka zainicjowała kilka lat temu. Skokowo urósł udział sprzedaży online Grupy.

– W branży modowej nie ma innej strategii, niż być na bieżąco z trendami i wyprzedzać oczekiwania konsumentów. Dlatego od kilku lat nieustannie wprowadzamy w naszej ofercie nowości, konsekwentnie rozszerzając asortyment. Pandemia tylko przyspieszyła zmiany, które są długofalowe i wynikają ze zmiany postrzegania mody. Od kilku lat widzimy bardzo silne trendy na ulicach największych europejskich miast: unisex, athleisure, oversize. Idziemy za tymi zmianami, pamiętając zawsze o jakościowym formalu – podkreśla Jakociuk.