Dino rozwija się mimo pandemii

Tylko w I kwartale 2021 roku sieć Dino otworzyła 59 nowych sklepów. Łącznie ma ich już 1532.

Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca marca 2021 r. 59 nowych sklepów wobec 16 rok wcześniej. Na koniec marca 2021 r. sieć liczyła 1532 sklepy wobec 1234 rok wcześniej.

Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 597,1 tys. mkw. wobec 478,0 tys. mkw. rok temu.

Wzrost sprzedaży sieci Dino

Spółka Dino Polska w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku kontynuowała wzrost rentowności. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 7,4 mld zł, czemu towarzyszył dwucyfrowy wzrost sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL) na poziomie 13 proc. Spółka rok do roku odnotowała także wzrost wyniku EBITDA o 42,9 proc. do 723 mln zł oraz dalszą poprawę marży EBITDA o 0,7 pkt proc. do poziomu 9,8 proc..

Zgodnie ze swoją strategią, Dino Polska S.A. inwestuje w dalszą ekspansję – zarówno w rozwój sieci marketów, jak i w rozbudowę zaplecza logistycznego. W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2020 roku Spółka przeznaczyła na inwestycje 681 mln zł w stosunku do 594 mln zł w odpowiednim okresie ubiegłego roku.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych