Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Super-Pharm poszerza sieć dostaw o paczkomaty

Super-Pharm rozszerza dostawy o jedną z najwygodniejszych, a w dodatku najbardziej ekologicznych opcji. Od teraz zamawiając produkty z drogerii internetowej można odebrać je w Paczkomatach InPost. To kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju sieci.

Szeroki asortyment produktów, krótki czas realizacji zamówień i profesjonalne podejście do obsługi klienta – te cechy wyróżniają Super-Pharm na rynku e-commerce. Działając w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju oraz dbając o zwiększanie komfortu zakupów sieć idzie o krok dalej nawiązując współpracę z firmą InPost – najszybciej rosnącą platformą dostaw dla e-commerce w Europie.

– Rozwój sklepu internetowego jest jednym z filarów naszej strategii. Od ponad dwóch lat stale poszerzamy asortyment i stawiamy na nowoczesne, przyjazne dla użytkowników rozwiązania. Klienci doceniają szeroką ofertę oraz prosty, a zarazem bezpieczny dostęp do zakupów online – mówi Remigiusz Chrzanowski, członek zarządu Super-Pharm Poland.

– Zależy nam, aby rozwój naszej sieci przebiegał w sposób zrównoważony. Mamy świadomość, że podejmowane przez nas decyzje mają wpływ na otaczające nas środowisko, dlatego do współpracy wybieramy partnerów, którzy podzielają te same wartości. Paczkomaty firmy InPost to przełomowe rozwiązanie na światowym rynku, pozwalające na redukcję emisji CO2 nawet o 14 ton rocznie. Cieszymy się, że od teraz możemy wspólnie działać na rzecz zielonej rewolucji rynku e-commerce – dodaje.

Paczkomaty zrewolucjonizowały dostawę w e-commerce, zapewniając wygodny sposób nadawania, odbioru i zwrotu paczek w dowolnym momencie, poprzez sieć wygodnie zlokalizowanych i łatwych w obsłudze punktów. Jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów wysyłki –już teraz redukuje emisję CO2 nawet o 75 proc. Przyczynia się do zmniejszenia wpływu samochodów dostawczych na globalne ocieplenie nawet do 3 razy w porównaniu z tradycyjną dostawą kurierską do domu na etapie ostatniej mili (w terenie miejskim) oraz nawet do 13 razy w terenie pozamiejskim.

Koncept Super-Pharm

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. Super-Pharm posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem