Kolejne lokalizacje nowego konceptu Super-Pharm

Skin & Beauty to nowy koncept Super-Pharm. Sklep jest połączeniem drogerii, perfumerii i profesjonalnych usług beauty. Pierwszy sklep już działa, a do końca roku ruszą jeszcze dwa.

W Warszawie otwarto już pierwszą lokalizację w Sadyba Best Mall, a za chwilę wystartuje kolejny beauty concept store w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Sieć zapowiedziała otwarcie w tym roku jeszcze jednej lokalizacji – w Poznaniu.

Super-Pharm zebrał doświadczenia z rynków europejskich i USA

Odwiedzający, oprócz wyjątkowych doświadczeń zakupowych, otrzymają wsparcie profesjonalistów oraz możliwość skorzystania z usług fryzjerskich, a także profesjonalnego doradztwa.

„Koncept, który stworzyliśmy nie tylko odpowiada najbardziej wyrafinowanym potrzebom wymagających klientów, ale jest również jednym z najnowocześniejszych w Europie. Pracując nad jego koncepcją, odwiedziliśmy najlepsze sklepy rekomendowane przez naszych partnerów handlowych w stolicach europejskich, jak również najbardziej wysublimowane koncepty w USA. Z czystym sumieniem, choć oczywiście subiektywnie, mogę powiedzieć – Skin&Beauty by Super-Pharm jest wyjątkowym, najlepszym i najnowocześniejszym formatem na europejskim rynku – mówi Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W Skin & Beauty by Super-Pharm dostępne będą znane i lubiane marki, które od dawna dostępne są w sieci Super-Pharm (m.in. dermokosmetyki, pielęgnacja, szeroki asortyment produktów do włosów), a także marki luksusowe i selektywne czy produkty z kategorii sexual wellness. Koncept podzielony jest na strefy w kształcie okręgów, a jego sercem jest strefa dermokosmetyków i badania skóry. Zupełną nowością będzie również profesjonalna strefa Hair Care z najlepszymi markami fryzjerskimi oraz trychologicznymi.

“Koncept architektoniczny opiera się na okręgach, a każdy z nich to inny „świat”, odpowiadający na potrzeby naszych klientów. W Skin&Beauty by Super-Pharm mamy świat dermokosmetyków i badania kondycji skóry, make-up’u, koloryzacji i stylizacji włosów, a także wyodrębnioną strefę body & spa, kategorię sensual wellness czy kosmetyków dla mężczyzn. To czego nie ma w naszych tradycyjnych sklepach, a pojawi się w Skin&Beauty by Super-Pharm, to strefa brandów selektywnych. I to kolejna przewaga tego miejsca. Jest więc inaczej niż wszędzie. I na tym właśnie nam zależało – zapowiada Monika Kolaszyńska.

Apteka, drogeria i perfumeria

Marka Super-Pharm to unikatowe połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. W kilkunastu sklepach, do trzech wymienionych filarów, dołącza również salon optyczny Super-Pharm Optic. Tym co wyróżnia markę są doświadczeni konsultanci, którzy oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Wyjątkowy jest także sam asortyment, ponieważ Super-Pharm oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz