[TYLKO U NAS] Martes Sport otworzy trzeci showroom Fitanu.com. Tym razem w województwie pomorskim

Trzeci w Polsce showroom Fitanu.com zagości w gdyńskiej Galerii Klif. Otwarcie nastąpi zaraz po zniesieniu obostrzeń w województwie pomorskim. Właścicielem nowe konceptu sklepów stacjonarnych jest Grupa Kapitałowa Martes Sport. 

– W ramach sieci Fitanu.com mamy trzy sklepy stacjonarne: w Silesia City Center w Katowicach, Starym Browarze w Poznaniu, Galerii Klif w Gdyni oraz sklep online www.fitanu.com. Jednocześnie pracujemy nad kolejnymi lokalizacjami, które to zostaną otwarte w Polsce w IV kwartale 2021 roku – mówi redakcji SCF News/retailnet.pl  Tomasz Barchański, Członek Zarządu w Martes Sport.

– Obecnie czekamy na decyzje, które podejmie rząd w związku z sytuacją pandemiczną. Jesteśmy gotowi i odliczamy czas do ponownego otwarcia naszej branży. Świadomi wyzwań i gotowi do pracy – dodał Tomasz Barchański.

Lockdown czasem przeprowadzania zmian

Od dawna planowane zmiany zostały przyspieszone w momencie wprowadzenia obostrzeń w branży handlowej. Był to czas na przekalkulowanie priorytetów, mocną inwestycję w działalność online, a także umocnienie wizerunku poprzez stworzenie sieci salonów stacjonarnych, których docelową rolą jest prowadzenie sprzedaży hybrydowej oraz wzmocnienie w świadomości klienta pozytywnego wizerunku marki Fitanu.com Dzięki szeregowi działań zespołu zaangażowanego w tworzenie konceptu, tuż po ponownym wznowieniu funkcjonowania obiektów handlowych swoją działalność rozpocznie showroom Fitanu.com o powierzchni 720 mkw. w gdyńskiej Galerii Klif.

Koncept Fitanu.com wyznacza nowe standardy sprzedaży  

Sklepy stacjonarne Fitanu.com są nowoczesnymi punktami sprzedaży, których projekt został przygotowany we współpracy z pracownią Schwitzke Górski, z pełnym uwzględnieniem Customer Experience zdobytego w ponad piętnastoletniej działalności Grupy Kapitałowej Martes Sport. Ich zadaniem jest płynne łączenie sprzedaży internetowej ze sprzedażą stacjonarną.

Efektem pracy zespołu projektowego jest kreowanie nowych standardów sprzedaży. Nie bez znaczenia pozostaje unikalny design – czytelna komunikacja, dobór kolorów, podział sklepu na działy tematyczne oraz prosta, ekskluzywna estetyka. Wymienione elementy mają zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Dzięki tradycyjnej formie sklepu, klient nie traci kontaktu z produktem, może dokonać oceny tu i teraz oraz zdecydować o ostatecznej formie zakupu na miejscu w showroomie lub z dostawą pod wskazany adres w trybie online.

Działalność stacjonarna Fitanu.com ma za zadanie uzupełnić segment sportowych sklepów premium. Kluczowym aspektem nie będzie tutaj konkurowanie ceną z istniejącymi już w ponad 350 punktach sklepami Martes Sport, ale uzupełnienie rynku produktami sygnowanymi jakością premium.

Z uwagą obserwujemy potrzeby zmieniającego się rynku i staramy się szybko na te zmiany reagować,

ponieważ zależy nam na pełnej satysfakcji klientów. Oferta Fitanu.com jest stale poszerzana o nowe marki oraz unikatowe kolekcje sezonowe marek premium. W portfolio Fitanu.com znajdziemy aktualne trendy, kolekcje odzieży sportowej, sprzęt i akcesoria fitness oraz rowery i sprzęt narciarski.

Segment sklepów sportowych premium

Zadaniem konceptu Fitanu.com jest wypełnienie segmentu sklepów sportowych premium. Asortyment sklepu to produkty wysokiej jakości sygnowane markami takimi jak: adidas, Puma, Ralph Lauren, Emporio Armani EA7, Guess, Napapijri, Helly Hansen, Lego Wear, Nautilus, Quicksilver, O’Neill, Nike, Fila, Superdry, Billabong, Columbia, Jack Wolfskin, The Northface, Craft, ’47, New Balance, Salomon, Atomic, Rossignol, Arena, DC i wielu innych. Selekcja dostawców z całego świata, aktualne trendy oraz okazje cenowe dzięki stale funkcjonującym promocjom – to właśnie zakupy na Fitanu.com

Sieć docenia stałych klientów, dlatego członkowie Klubu Fitanu.com otrzymują dostęp do wyjątkowych ofert, a także jako pierwsi dowiadują się o akcjach promocyjnych i nowych kolekcjach. Członkostwo jest całkowicie bezpłatne i uprawnia do korzystania z rabatów w sklepach stacjonarnych oraz online.

Zakupy online to przejrzysta i funkcjonalna witryna z szybką dostawą do 48H pod wskazany adres lub z darmową dostawą do ponad 350 punktów sieci Martes Sport w całej Polsce. 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych