Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Lidl powiększa sieć sklepów w Polsce

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. 29 kwietnia br. Lidl otworzy swój nowy obiekt w Rogoźnie, przy Alejach Marszałka Piłsudskiego 39. 

Nowy sklep sieci Lidl w Rogoźnie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą 1,1 tys. mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 14 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 110 miejsc parkingowych. 

– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl

W placówkach wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, wykorzystany na cele ogrzewania obiektu, rekuperacja, pełne energooszczędne oświetlenie LED – zarówno wewnątrz obiektu jak i na parkingu wraz ze sterowaniem oświetleniem mającym na celu optymalizację jego zużycia.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Zgodnie z hasłem „W trosce o lepsze jutro”, Lidl Polska niezmiennie wprowadza nowe rozwiązania ekologiczne. Przykładem jest zastosowanie także podczas budowy tego sklepu:

Pomp ciepła połączonych z geotermią jako odnawialne źródło energii. Jest to flagowy projekt stosowany w sieci sklepów Lidl od wielu lat, przynoszący znaczne oszczędności energii oraz redukcję szkodliwego dla środowiska dwutlenku węgla.
Fotowoltaiki jako bezemisyjnego źródła produkcji energii elektrycznej. Od tego roku, nowo wybudowane sklepy będą posiadać instalację fotowoltaiczną, a dodatkowo zostanie ona zainstalowana w aż 60 istniejących już placówkach, co oznacza, że w 2021 roku osiągniemy liczbę ponad 120 obiektów z takim rozwiązaniem.

Lidl rozwija sieć sklepów spożywczych

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11,2 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem