Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Nowi najemcy poszerzają ofertę Posnanii

Aż ośmiu nowych najemców dołączy do szerokiego portfolio Posnanii – w tym wyczekiwany przez klientów salon Primark. Oferta nowych najemców jest różnorodna, a razem zajmą blisko 5 tys. mkw. powierzchni.

– Mimo ograniczenia funkcjonowania centrów handlowych podczas lockdownu kontynuowaliśmy rozmowy z najemcami zainteresowanymi obecnością w Posnanii. Cieszymy się, że wraz z początkiem maja możemy ogłosić, że aż siedem nowych marek dołączyło do grona naszych najemców. To dowód na to, że marki nam ufają, ale przede wszystkim widzą ogromny potencjał Posnanii, oraz możliwość dotarcia z ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów. Z niecierpliwością czekamy na pełne otwarcie i umożliwienie klientom zapoznania się z naszą nową ofertą – mówi Magdalena Skorniak, dyrektor ds. najemców Posnanii.

Nowe marki w Posnanii to Primark, Guess Activewear, Courir, Change Lingerie, a także koncept Wyjątkowy Prezent i salon fryzjerski Studio Stylizacji 63. Ponadto, po rozbudowie, powiększy się powierzchnia sklepu CCC. Wkrótce do otwartych najemców dołączą również kultowe marki Under Armour i Kubota Store. Under Armour to amerykańska marka, produkująca komfortową odzież sportową. Z kolei w butiku marki Kubota Store miłośnicy kultowych klapek będę mieli szansę wybrać idealny model dla siebie.

– Klapki Kubota to jeden z symboli lat 90. w Polsce. Model zapinany na rzep cieszył się wtedy niezwykłą popularnością, dlatego po reaktywacji marki w 2018 roku przywróciliśmy do oferty nie tylko kultowe klapki Kubota Rzep, ale wprowadziliśmy do sprzedaży zupełnie nowe modele o charakterze sportowym i casualowym – opowiada Alina Sztoch, współzałożycielka marki Kubota. – „Kubota to nie klapki, to styl życia”. Slogan, został wymyślony przez fanów Kuboty i idealnie ogniskuje wartości, które marka reprezentuje: poczucie humoru, autorefleksję i radość. Cieszymy się, że klienci Posnanii będą mogli kupić nasze obuwie i akcesoria właśnie tutaj. Kubota stanowi idealne dopełnienie bogatej oferty marek modowych dostępnych w przestrzeni centrum – komentuje Alina Sztoch, współzałożycielka marki Kubota.

3,5 tys. mkw. dla Primarka w Posnanii

Wśród najemców pojawi się także wyczekiwany przez klientów salon Primark. To międzynarodowa marka odzieżowa oferująca „niesamowitą modę w niesamowitych cenach”. Sklep zajmie 3,5 tys. mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował kolekcje mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę oraz wyposażenie domu. W ofercie sklepu znajdą się produkty wykonane z materiałów zrównoważonych, organicznych oraz pochodzących z recyklingu.

Wielbiciele sportowej rywalizacji mogą liczyć na szeroki wybór obuwia w salonie Courir o powierzchni 163 mkw. W asortymencie znajdą się wygodne sneakersy światowych marek oraz marki dedykowane wyłącznie sieci. W wiosenne modele butów na każdą okazję będzie można zaopatrzyć się także w sklepie CCC. W nowej odsłonie salon został zajmuje 836 mkw. Dla tych, którzy chcą poddać się wiosennej metamorfozie już wkrótce otworzy się salon fryzjerski Studio Stylizacji 63. W sklepie Change Lingerie już w maju klientki Posnanii będą mogły zaopatrzyć się w najmodniejsze komplety bielizny.

– W Change Lingerie doceniamy naturalne piękno każdej kobiety. Wiemy jak ważne jest poczucie własnej wartości i pewności siebie. Dlatego cieszymy się, że nasza marka będzie dostępna w Posnanii, a każda klientka, która odwiedzi centrum będzie miała szansę kupić bieliznę, stroje kąpielowe czy dodatki stworzone właśnie dla niej – mówi Prezes Zarządu Tariq Al-Sakkaf.
W salonie Wyjątkowy Prezent będzie można kupić vouchery na przeżycie niezapomnianej przygody, jak np. lot balonem czy skok spadochronowy, ale też na relaksujący pobyt w SPA. Odzież dla miłośników sportu będzie oferował również nowy salon Guess Activewear, który uzupełni dostępne w Posnanii marki Guess i Guess by Marciano.

300 marek w Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Obiektem zarządza Apsys.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie 1 100 000 mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników