Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Rośnie sieć Change Lingerie

4 maja zostały otwarte dwa nowe salony z bielizną Change Lingerie w Posnanii i Factory Kraków. Pomimo pandemii oraz niepewnej obecnie sytuacji w branży, marka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w Polsce i nie rezygnuje z dalszego powiększania sieci salonów stacjonarnych. Inwestuje w lokalizacje w największych polskich miastach.

W Posnanii został otwarty drugi (po Starym Browarze ) salon firmowy duńskiej marki w stolicy Wielkopolski. Na jego potrzeby wynajęto 67-metrowy lokal usytuowany na poziomie 0, pomiędzy sklepem Van Graf, a Massimo Dutti. Natomiast salon w Factory Kraków to trzeci (po Galerii Kazimierz i Bonarka City Center) salon firmowy, a pierwszy outlet, w Krakowie. Na jego potrzeby wynajęto 97-metrowy lokal usytuowany pomiędzy sklepem Guess, a Tommy Hilfiger. Salon outletowy doskonale uzupełnia ofertę Change Lingerie w mieście. Poza starszymi kolekcjami w bardzo atrakcyjnych cenach proponuje taki sam – wysoki poziom obsługi i szeroki wybór rozmiarów jak w sklepach regularnych.

Dwa nowe butiki Change Lingerie

Pierwotnie otwarcia obu salonów były zaplanowane na marzec i kwiecień, ale w związku z wprowadzeniem kolejnego lockdownu i zamknięciem centrów handlowych, przesunęły się one w czasie i zostały otwarte w tym samym dniu.

R E K L A M A

– Oczywiście elastycznie dopasowujemy się do panujących realiów i staramy się wykorzystywać także galopujący rozwój e-commerce. Stąd pomysł na przykład na przeniesienie doświadczenia zakupowego do internetu i stworzenie innowacyjnego, wirtualnego salonu brafittingowego. Jako pierwsza sieć proponujemy naszym Klientkom usługę video czatu z brafitterką, bez wychodzenia z domu, z każdego zakątka kraju. Niemniej to właśnie profesjonalne doradztwo i wysoki poziom obsługi w naszych salonach stacjonarnych jest jednym z filarów sukcesu Change – mówi Tariq Al – Sakkaf, członek Zarządu Change Lingerie.

Atutem Change Lingerie jest szeroka paleta rozmiarów biustonoszy (obwody 60-100cm, miski A-N) oraz profesjonalne, bezpłatne doradztwo w zakresie brafittingu umożliwiające perfekcyjne dopasowanie bielizny. Marka oferuje 4 różnorodne kolekcje: Charade, Intimate, Change i Classic. Aktualnie sieć tworzy ok. 30 butików na terenie całego kraju.